قديم 11-11-2011, 05:18 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
FX Matador
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
FX Matador غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FX Matador المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: فى حد هنا فى المنتدى عنده خبره بجوجل ادسنس ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا برضو عايز اعرف موضوع ادسنس ده عشان انا حاولت فيه ومعرفتش ممكن تفدنا فيه ياغالي نعمل ايه او ايه هي الطرق اللي نتبعها عشان نعرف نمشي في الحوار ده

تحياتي ليك

اسف جدا على التاخر فى الرد بسس ظروف ادسنس حاليا غيرت ساسيتها و باقت صعبه جدا جدا اﻷشتراك فيها و حتى الواحد يكمل فيها لكن كله فى اﻷساسى هو بناء موقع ابنى موقك كويس جدا و اهتم بمحتواه جدا ركز على الموقع و مارتكزتشى على اﻷعلانات اللى هاتجيب فلوس لو اهتميت بموقعك جدا اى اعلانات ادسنس او غيرها هاتقبلك و هاتتحقق منها ارباح كبيره الموضوع محتاج صبر و مجهود تعلم ازاى تبنى موقعك اﻷول كويس و بعيدن فكر فى اﻷعلانات و اﻷرباح و ربنا يوفقك

عرض البوم صور FX Matador  
قديم 11-11-2011, 05:18 PM
FX Matador FX Matador غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: فى حد هنا فى المنتدى عنده خبره بجوجل ادسنس ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا برضو عايز اعرف موضوع ادسنس ده عشان انا حاولت فيه ومعرفتش ممكن تفدنا فيه ياغالي نعمل ايه او ايه هي الطرق اللي نتبعها عشان نعرف نمشي في الحوار ده

تحياتي ليك

اسف جدا على التاخر فى الرد بسس ظروف ادسنس حاليا غيرت ساسيتها و باقت صعبه جدا جدا اﻷشتراك فيها و حتى الواحد يكمل فيها لكن كله فى اﻷساسى هو بناء موقع ابنى موقك كويس جدا و اهتم بمحتواه جدا ركز على الموقع و مارتكزتشى على اﻷعلانات اللى هاتجيب فلوس لو اهتميت بموقعك جدا اى اعلانات ادسنس او غيرها هاتقبلك و هاتتحقق منها ارباح كبيره الموضوع محتاج صبر و مجهود تعلم ازاى تبنى موقعك اﻷول كويس و بعيدن فكر فى اﻷعلانات و اﻷرباح و ربنا يوفقك