الموضوع: تحذير هااام
قديم 27-11-2011, 02:45 AM   المشاركة رقم: 92
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Samy المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: تحذير هااام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جميل اوى الحوار ده يا شباب
انا شايف ان الجنزورى واحد من ضمن نخبه كبيره تصلح لقياده البلاد فى هذه الفتره
وانا شايف انه بعد مااخد الصلاحيات الكامله لاداره البلاد فى الفتره دى فمفيش داعى للتواجد فى ميدان التحرير
عرف الصلاحيات الكاملة ؟؟
لم يتم تعريف صلاحيات د.الجنزورى او اختصاصاته من قبله او من المجلس.

الجنزورى لديه الصلاحيات الكاملة فى اختيار الوزارات هذا ما قراته فى الاعلام جميعا لكن صلاحيات التنفيذ لم يتم التطرق اليها و لم يذكرها نفسه الجنزورى.
لا اتهمه بالتواطو و لكن عشان تلعب سياسة لازم تركز فى كل كلمة ان معانا بيفرق كتير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

غالبا لن يتغير شيئ و على الاقل يبقى رجال التحرير للضغط على المجلس حتى انتهاء الانتخابات و اقالتهم.

على فكرة رجال التحرير هما اللى خلوا المجلس يحدد موعد الرئاسة..مش كده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا غالى

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 27-11-2011, 02:45 AM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: تحذير هااام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جميل اوى الحوار ده يا شباب
انا شايف ان الجنزورى واحد من ضمن نخبه كبيره تصلح لقياده البلاد فى هذه الفتره
وانا شايف انه بعد مااخد الصلاحيات الكامله لاداره البلاد فى الفتره دى فمفيش داعى للتواجد فى ميدان التحرير
عرف الصلاحيات الكاملة ؟؟
لم يتم تعريف صلاحيات د.الجنزورى او اختصاصاته من قبله او من المجلس.

الجنزورى لديه الصلاحيات الكاملة فى اختيار الوزارات هذا ما قراته فى الاعلام جميعا لكن صلاحيات التنفيذ لم يتم التطرق اليها و لم يذكرها نفسه الجنزورى.
لا اتهمه بالتواطو و لكن عشان تلعب سياسة لازم تركز فى كل كلمة ان معانا بيفرق كتير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

غالبا لن يتغير شيئ و على الاقل يبقى رجال التحرير للضغط على المجلس حتى انتهاء الانتخابات و اقالتهم.

على فكرة رجال التحرير هما اللى خلوا المجلس يحدد موعد الرئاسة..مش كده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا غالى