قديم 05-12-2011, 08:09 AM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
أبو عمر
عضو نشيط
الصورة الرمزية أبو عمر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو عمر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمدبير2011 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: عايز افهم لان كده حرام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Hamada نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش كيبورد اللابفصل وبكتب بالاون سكرين كيبورد

بص انت داخل بيع وبالتالي تعاملك بيكون بسعر الاسك اللي هو عباره عن السعر اللي بيبقي قدامك علي الشارت + السبريد
الاستوب كان 1755 والسبريد تقيبا 7 نقط "ده في منصه عندي غير دي دي " وبالتالي الاستوب ينضرب لما يكون السعر علي الشارت 1754.3 واسف للخسارة دي وتتععوض بإذن الله
السلام عليكم
و الله أنا لا أود أن أنتقص من قدر أخي صاحب الورشة و الموضوع , أو باقي الأخوان الذين ردوا من قبلي , و لكن هذا الأمر تكرر أكثر من مرة و في هذا المنتدى بالذات و دائما أغلب الردود الأولية لا تقترب من واقع الأمر بأي صلة, و هذا أمر محزن للغاية , و خصوصا إن أخونا بيتاجر بالذهب , يعني الشغلة مخسرها جامد إذ ضرب الستوب.

يا إخوان وصف البيع مثل ما قال أخونا المهندس حمادة , يعني لازم تضيف إنت السبريد سواء للستوب أو للهدف.

الله يعوض عليك أخي بأحسن من الصفقة اللي راحت منك.

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

=======

عرض البوم صور أبو عمر  
قديم 05-12-2011, 08:09 AM
أبو عمر أبو عمر غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: عايز افهم لان كده حرام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Hamada نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش كيبورد اللابفصل وبكتب بالاون سكرين كيبورد

بص انت داخل بيع وبالتالي تعاملك بيكون بسعر الاسك اللي هو عباره عن السعر اللي بيبقي قدامك علي الشارت + السبريد
الاستوب كان 1755 والسبريد تقيبا 7 نقط "ده في منصه عندي غير دي دي " وبالتالي الاستوب ينضرب لما يكون السعر علي الشارت 1754.3 واسف للخسارة دي وتتععوض بإذن الله
السلام عليكم
و الله أنا لا أود أن أنتقص من قدر أخي صاحب الورشة و الموضوع , أو باقي الأخوان الذين ردوا من قبلي , و لكن هذا الأمر تكرر أكثر من مرة و في هذا المنتدى بالذات و دائما أغلب الردود الأولية لا تقترب من واقع الأمر بأي صلة, و هذا أمر محزن للغاية , و خصوصا إن أخونا بيتاجر بالذهب , يعني الشغلة مخسرها جامد إذ ضرب الستوب.

يا إخوان وصف البيع مثل ما قال أخونا المهندس حمادة , يعني لازم تضيف إنت السبريد سواء للستوب أو للهدف.

الله يعوض عليك أخي بأحسن من الصفقة اللي راحت منك.