قديم 04-01-2012, 04:39 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
مسافرلبعيد
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مسافرلبعيد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : الارشيف
10 ورشه الفوليم اسبرد

في البدايه طبعا احب احي جميع الاعضاء و مشرفين المنتدي الرائع وانا كنت بتابع المنتدي بس من بعيد و احب اهني بالافتتاح و التغيير الرائع في الشكل و المضمون

اثناء بحثي عالمنتدي لقيت ان محدش فاتح وره للفوليم اسبريد انالسيس و قلت ان اول موضوع ليا راح يكون هذه الورشه اللي هتعامل فيها علي تحليل الفوليم اسبريد فقط و ليس هنا مكان ل لتحليل الكلاسيكي و طبعا لاني عارف ان معظمكم مش هيقتنع بالموضوع فزي ما بيقولو (الميه تكدب الغطاس)
تابعو معي عالديمو الصفقات وبعد اختبار الموضوع لمده شهر تقدرو تقررو
و عشان الموضوع يكون جيد فبعد اذن المشرفين هنشر لينكات شرح هذا الاسلوب من التحليل بعد ما تحقق الورشه ارباح
والله الموفق

التعديل الأخير تم بواسطة أ.نادر غيث ; 15-07-2012 الساعة 01:47 AM
عرض البوم صور مسافرلبعيد  

قديم 04-01-2012, 04:39 PM
مسافرلبعيد مسافرلبعيد غير متواجد حالياً
عضو جديد
10 ورشه الفوليم اسبرد

في البدايه طبعا احب احي جميع الاعضاء و مشرفين المنتدي الرائع وانا كنت بتابع المنتدي بس من بعيد و احب اهني بالافتتاح و التغيير الرائع في الشكل و المضمون

اثناء بحثي عالمنتدي لقيت ان محدش فاتح وره للفوليم اسبريد انالسيس و قلت ان اول موضوع ليا راح يكون هذه الورشه اللي هتعامل فيها علي تحليل الفوليم اسبريد فقط و ليس هنا مكان ل لتحليل الكلاسيكي و طبعا لاني عارف ان معظمكم مش هيقتنع بالموضوع فزي ما بيقولو (الميه تكدب الغطاس)
تابعو معي عالديمو الصفقات وبعد اختبار الموضوع لمده شهر تقدرو تقررو
و عشان الموضوع يكون جيد فبعد اذن المشرفين هنشر لينكات شرح هذا الاسلوب من التحليل بعد ما تحقق الورشه ارباح
والله الموفق

التعديل الأخير تم بواسطة أ.نادر غيث ; 15-07-2012 الساعة 01:47 AM.