قديم 04-01-2012, 05:49 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مسافرلبعيد المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ورشه الفوليم اسبرد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسافرلبعيد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
في البدايه طبعا احب احي جميع الاعضاء و مشرفين المنتدي الرائع وانا كنت بتابع المنتدي بس من بعيد و احب اهني بالافتتاح و التغيير الرائع في الشكل و المضمون

اثناء بحثي عالمنتدي لقيت ان محدش فاتح وره للفوليم اسبريد انالسيس و قلت ان اول موضوع ليا راح يكون هذه الورشه اللي هتعامل فيها علي تحليل الفوليم اسبريد فقط و ليس هنا مكان للتحليل الكلاسيكي و طبعا لاني عارف ان معظمكم مش هيقتنع بالموضوع فزي ما بيقولو (الميه تكدب الغطاس)
تابعو معي عالديمو الصفقات وبعد اختبار الموضوع لمده شهر تقدرو تقررو
و عشان الموضوع يكون جيد فبعد اذن المشرفين هنشر لينكات شرح هذا الاسلوب من التحليل بعد ما تحقق الورشه ارباح
والله الموفق
ازاى ياباشا محدش هيقتنع الفوليوم ده مؤثر جدا لكن بالطبع هو فلتر للصفقات مش كافى لوحده
لازم تتبع اى استراتيجية تانية وتفلترها بالفليوم
موفق ان شاء الله

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 04-01-2012, 05:49 PM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ورشه الفوليم اسبرد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسافرلبعيد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
في البدايه طبعا احب احي جميع الاعضاء و مشرفين المنتدي الرائع وانا كنت بتابع المنتدي بس من بعيد و احب اهني بالافتتاح و التغيير الرائع في الشكل و المضمون

اثناء بحثي عالمنتدي لقيت ان محدش فاتح وره للفوليم اسبريد انالسيس و قلت ان اول موضوع ليا راح يكون هذه الورشه اللي هتعامل فيها علي تحليل الفوليم اسبريد فقط و ليس هنا مكان للتحليل الكلاسيكي و طبعا لاني عارف ان معظمكم مش هيقتنع بالموضوع فزي ما بيقولو (الميه تكدب الغطاس)
تابعو معي عالديمو الصفقات وبعد اختبار الموضوع لمده شهر تقدرو تقررو
و عشان الموضوع يكون جيد فبعد اذن المشرفين هنشر لينكات شرح هذا الاسلوب من التحليل بعد ما تحقق الورشه ارباح
والله الموفق
ازاى ياباشا محدش هيقتنع الفوليوم ده مؤثر جدا لكن بالطبع هو فلتر للصفقات مش كافى لوحده
لازم تتبع اى استراتيجية تانية وتفلترها بالفليوم
موفق ان شاء الله