قديم 24-01-2012, 02:18 PM   المشاركة رقم: 86
الكاتب
ahmedhafez
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmedhafez غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : منتدى إف إكس كوميشن العام
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

السلام عليكم اخي الفاضل

حضرتك ممكن تستفيد من اشتراكهم من خلالك وانت في ارابيا عادي بمعني حضرتك حتعمل عضوية في كوميشن وحيكون ليك رابط خاص اللي منه بتدعوا اصدقائك وبتاخذ 10% علي تداولهم

بخصوص التوصيات لو نقلت الي كوميشن سوف تستكمل الشهر ثم تحجب منك

للمزيد برجاء الاضطلاع علي الرابط ادناه

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

بالتوفيق
السلام عليكم

أسف يا اخي لكن الكلام مش واضح يعني انا لازم انقل لعضوية كومشن علشان احصل على ال10% ولا ينفع وانا في اربيا ولو ينفع وانا في اريبا كيف اسوي أعمل ايه ياريت لو فيه رابط ادخل عليه مباشرة يبقى جزاكم الله خيرا مع العلم اني مش عايز احول عضويتي حتى لا افقد الرسائل للتوصيات يعني لو مضطر اني احول عضويتي يبقى بلاش

عرض البوم صور ahmedhafez  
قديم 24-01-2012, 02:18 PM
ahmedhafez ahmedhafez غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

السلام عليكم اخي الفاضل

حضرتك ممكن تستفيد من اشتراكهم من خلالك وانت في ارابيا عادي بمعني حضرتك حتعمل عضوية في كوميشن وحيكون ليك رابط خاص اللي منه بتدعوا اصدقائك وبتاخذ 10% علي تداولهم

بخصوص التوصيات لو نقلت الي كوميشن سوف تستكمل الشهر ثم تحجب منك

للمزيد برجاء الاضطلاع علي الرابط ادناه

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

بالتوفيق
السلام عليكم

أسف يا اخي لكن الكلام مش واضح يعني انا لازم انقل لعضوية كومشن علشان احصل على ال10% ولا ينفع وانا في اربيا ولو ينفع وانا في اريبا كيف اسوي أعمل ايه ياريت لو فيه رابط ادخل عليه مباشرة يبقى جزاكم الله خيرا مع العلم اني مش عايز احول عضويتي حتى لا افقد الرسائل للتوصيات يعني لو مضطر اني احول عضويتي يبقى بلاش