قديم 25-01-2012, 05:47 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
المحروم
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المحروم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : المحروم المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: تنبيه لأحتمال تواجد فرصه كبيره على EUR/CHF

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Hamada نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اولا اخي الف الف شكر ليك وللشرح الكامل لوجهة نظرك ومتفق معاك تماما

ثانيا انا بعتذر في التاخر علي الرد لان امبارح مقدرتش اقعد علي الكمبيوتر نهائي " كان في كوكتيل جامد اوي في المدينه اللي انا فيها اعتداء علي المحافظ وتدخل من قوات الجيش ووقف حركة السير في المدينه لا وبالليل اتختمت بمطرة استمرت 5 ساعات "

متفق معاك تمام ان كسر المستطيل ده هيحدد تدخل المركزي من عدمه خصوصا اذا كان الكسر للاسفل
وادينا متابعين والف شكر ليك اخي مرة تانية

اولا الحمدلله على سلامتك ثانيا مبروك عليك اليوم العظيم وهو يوم 25 يناير ومرور سنه كامله على الثوره المصريه العظيمه ثالثا انت لك مني كل الشكر والاحترام لتواصلك معي في هذا الموضوع جزاك الله خيرا

عرض البوم صور المحروم  
قديم 25-01-2012, 05:47 PM
المحروم المحروم غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: تنبيه لأحتمال تواجد فرصه كبيره على EUR/CHF

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Hamada نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اولا اخي الف الف شكر ليك وللشرح الكامل لوجهة نظرك ومتفق معاك تماما

ثانيا انا بعتذر في التاخر علي الرد لان امبارح مقدرتش اقعد علي الكمبيوتر نهائي " كان في كوكتيل جامد اوي في المدينه اللي انا فيها اعتداء علي المحافظ وتدخل من قوات الجيش ووقف حركة السير في المدينه لا وبالليل اتختمت بمطرة استمرت 5 ساعات "

متفق معاك تمام ان كسر المستطيل ده هيحدد تدخل المركزي من عدمه خصوصا اذا كان الكسر للاسفل
وادينا متابعين والف شكر ليك اخي مرة تانية

اولا الحمدلله على سلامتك ثانيا مبروك عليك اليوم العظيم وهو يوم 25 يناير ومرور سنه كامله على الثوره المصريه العظيمه ثالثا انت لك مني كل الشكر والاحترام لتواصلك معي في هذا الموضوع جزاك الله خيرا