قديم 27-01-2012, 03:44 PM   المشاركة رقم: 40
الكاتب
المحروم
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المحروم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : المحروم المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: تنبيه لأحتمال تواجد فرصه كبيره على EUR/CHF

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelwebas نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معااااااااااااااااااااااااااااااااك ياريس فى الزوج الرخم يامرجن الحساب يادبلنا الحساب ههههههه
شرا من 2070 وربنا يسهل الامور ويتحرك بقى
متابع معاك باالتوفيق

اخي الكريم انا شاري من عند 1.2075 يعني فوقك بخمس نقاط بس عامل حسابي انه يمكن يعكسني بمعنى تاني قلل العقود ارجوك لا تدخل بعقود كبيره يعني

خلي عندك احتياطي انه يعكسك السوق 200 نقطه احتمال كبير انه ميعكسكاش بس الشغلانه ديه مفيش فيها حاجه مضمونه بس انا متاكد لو خليت عندك احتياطي

لايمكن يوصلك المارجن كول باذن الله تعالى لو مش معاك كفايه 200 نقطه ادخل نص عقد بس يعني 0.05 ارجوك اسمع مني النصيحه وخليك بعيد عن الطمع وبل

اول و الاخر انته تتحمل المسؤوليه عن متاجرنك اما بنسبه للزوج الرخم ده فهو حاليا تحت ضغط البنك يعني بيحاولوا انهم يزهقوا التجار فحن لازم نستحمل شويه

وشكرا على مشاركتك اخي الكريم

عرض البوم صور المحروم  
قديم 27-01-2012, 03:44 PM
المحروم المحروم غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: تنبيه لأحتمال تواجد فرصه كبيره على EUR/CHF

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelwebas نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معااااااااااااااااااااااااااااااااك ياريس فى الزوج الرخم يامرجن الحساب يادبلنا الحساب ههههههه
شرا من 2070 وربنا يسهل الامور ويتحرك بقى
متابع معاك باالتوفيق

اخي الكريم انا شاري من عند 1.2075 يعني فوقك بخمس نقاط بس عامل حسابي انه يمكن يعكسني بمعنى تاني قلل العقود ارجوك لا تدخل بعقود كبيره يعني

خلي عندك احتياطي انه يعكسك السوق 200 نقطه احتمال كبير انه ميعكسكاش بس الشغلانه ديه مفيش فيها حاجه مضمونه بس انا متاكد لو خليت عندك احتياطي

لايمكن يوصلك المارجن كول باذن الله تعالى لو مش معاك كفايه 200 نقطه ادخل نص عقد بس يعني 0.05 ارجوك اسمع مني النصيحه وخليك بعيد عن الطمع وبل

اول و الاخر انته تتحمل المسؤوليه عن متاجرنك اما بنسبه للزوج الرخم ده فهو حاليا تحت ضغط البنك يعني بيحاولوا انهم يزهقوا التجار فحن لازم نستحمل شويه

وشكرا على مشاركتك اخي الكريم