قديم 06-02-2012, 04:35 AM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
م / حسام سرى
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م / حسام سرى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م / حسام سرى المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اســتــراحــة اعــــضــــــاء Fx-Arabia

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمزاوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام اوووووى الاستراحه دى
ومادام كدا يا جماعه رايح افتح اول موضوع معاكم
اولا انا خلاص رايح اخرج بره الفوركس بعد اسبوع لانى محتاج الفلوس عشان رايح افتح مشروع خاص ولغاية الان هناك اكثر من فكره عندى ولم استقر عليها
ف يا ريت اللى عنده فكرة مشروع كويسه يقول عليها و اهم حاجه تكون براس مال فى حدود 100 الف جنيه مصرى >>>ما يعادل 16 الف دولار وممكن الزياده شويه لاننا ممكن نطلب معونه لا ترد من الوالد ؟؟؟
وافكره جميله لاصحاب الاستراحه ونرجو التفاعل

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخى حمزاوى احب اقول لحضرتك الف الف مبروك على ارباحك ومشاء الله ربنا يكرمك

ولكن اعتقد ان الفوركس شىء صعب انك تسيبو انا بعتبرو ادمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ولا اقدر اسيبو وبفضل متابعو دائما حتى فى ايام الاجازة ولو حبيت ا ريح شوية بردو بفضل افكر فى ولكن هو مش عيب او شىء يزعل ولكن بجد هو شىء جميل وتجارة جميلة وكفاية الاخوة الاعضاء معرفتهم بالدنيا كلها بجد

اما عن المشاريع فا الافكار كثيرة ولكن فى البداية لازم يكون لديك خبرة اى مجال ولا حضرتك حابب تدير وبس وطبعا على حسب مكان بدلك ومحافظتك فى اولويات يفضل ان تحطها فى الاعتبار قبل اى شىء علشان يكون مشروعك ينجح

تقبل تحياتى وباذن الله نتابع مع بعض

عرض البوم صور م / حسام سرى  
قديم 06-02-2012, 04:35 AM
م / حسام سرى م / حسام سرى غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: اســتــراحــة اعــــضــــــاء Fx-Arabia

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمزاوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام اوووووى الاستراحه دى
ومادام كدا يا جماعه رايح افتح اول موضوع معاكم
اولا انا خلاص رايح اخرج بره الفوركس بعد اسبوع لانى محتاج الفلوس عشان رايح افتح مشروع خاص ولغاية الان هناك اكثر من فكره عندى ولم استقر عليها
ف يا ريت اللى عنده فكرة مشروع كويسه يقول عليها و اهم حاجه تكون براس مال فى حدود 100 الف جنيه مصرى >>>ما يعادل 16 الف دولار وممكن الزياده شويه لاننا ممكن نطلب معونه لا ترد من الوالد ؟؟؟
وافكره جميله لاصحاب الاستراحه ونرجو التفاعل

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخى حمزاوى احب اقول لحضرتك الف الف مبروك على ارباحك ومشاء الله ربنا يكرمك

ولكن اعتقد ان الفوركس شىء صعب انك تسيبو انا بعتبرو ادمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ولا اقدر اسيبو وبفضل متابعو دائما حتى فى ايام الاجازة ولو حبيت ا ريح شوية بردو بفضل افكر فى ولكن هو مش عيب او شىء يزعل ولكن بجد هو شىء جميل وتجارة جميلة وكفاية الاخوة الاعضاء معرفتهم بالدنيا كلها بجد

اما عن المشاريع فا الافكار كثيرة ولكن فى البداية لازم يكون لديك خبرة اى مجال ولا حضرتك حابب تدير وبس وطبعا على حسب مكان بدلك ومحافظتك فى اولويات يفضل ان تحطها فى الاعتبار قبل اى شىء علشان يكون مشروعك ينجح

تقبل تحياتى وباذن الله نتابع مع بعض