قديم 15-02-2012, 05:49 PM   المشاركة رقم: 4544
الكاتب
waelwebas
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waelwebas غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kimo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
للاسف انتشرت مجموعة من المتكبرين في المنتدي وخصوصا في هذا الموضوع وكأن كل واحد ملك الفوركس ومبيغلطش

الصبح كنت شايف ناس (بدون ذكر اسماء) عمالة تقول صعود اليورو واشتري ومعرفش ايه وبعديها بشوية يقولك بيع اليورو وواحد تاني يقولك اليورو لو كسر معرفش ايه يبقي حيطلع فين ولو كسر معرفش ايه يبقي حينزل فين

وواحد غيرهم يقولك اليورو بيتذبذب بين مستوين كذا وكذا محنا عارفين ياعم انه بيتذبذب حنعمل ايه يعني

وفي الاخر واحد يطلع يقول "" مش انا قولتلكو حيهبط دانا علامة العرب ومفيش مني اتنين في المنتدي ههههههه

ياريت ياجماعة الي عارف حاجة يقولها وبتحليل مش عارف وبيفتي وعاوز يفرد عضلاته يبقي مكانه مش هنا...

ولا انتو ايه رأيكو؟
وكأنك ياكيمو بتتكلم على لسانى
بس السؤال اين الاداره من كل هذا الهرج والمرج

عرض البوم صور waelwebas  
قديم 15-02-2012, 05:49 PM
waelwebas waelwebas غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kimo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
للاسف انتشرت مجموعة من المتكبرين في المنتدي وخصوصا في هذا الموضوع وكأن كل واحد ملك الفوركس ومبيغلطش

الصبح كنت شايف ناس (بدون ذكر اسماء) عمالة تقول صعود اليورو واشتري ومعرفش ايه وبعديها بشوية يقولك بيع اليورو وواحد تاني يقولك اليورو لو كسر معرفش ايه يبقي حيطلع فين ولو كسر معرفش ايه يبقي حينزل فين

وواحد غيرهم يقولك اليورو بيتذبذب بين مستوين كذا وكذا محنا عارفين ياعم انه بيتذبذب حنعمل ايه يعني

وفي الاخر واحد يطلع يقول "" مش انا قولتلكو حيهبط دانا علامة العرب ومفيش مني اتنين في المنتدي ههههههه

ياريت ياجماعة الي عارف حاجة يقولها وبتحليل مش عارف وبيفتي وعاوز يفرد عضلاته يبقي مكانه مش هنا...

ولا انتو ايه رأيكو؟
وكأنك ياكيمو بتتكلم على لسانى
بس السؤال اين الاداره من كل هذا الهرج والمرج