قديم 18-02-2012, 07:13 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ringooo المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: للكلاسيكيين ( اراء + افكار + اسئلة ) هام جدا للمؤمنين بالكلاسيكية في سوق الفورس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif samaan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ماشي كلامك صح بس هل انت
قمت فعلا بالمتاجرة و عملت متاجرات ناجحة
وهل بتكون كام في المية من راس مالك
ارجو الايضاح و شكرا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اسئلتك بسيطة جدا ومعرفتها علي فكرة مش هتفيدك

بس انا هجاوبك بردو

انا طبعا بضارب علي حسابات حقيقية بقالي فترة وبالنسبة ليا انا بربط جودة الفرصة بحجم المجازفة وغالبا بتاجر بلوت عالي جدا بس طبعا الفرصة لازم تكون تستاهل ومش بضارب كل يوم ممكن اقعد اسبوع واتنين مش بضارب لاني بعتمد علي عملية قنص الفرص من اماكن حيوية بمعني تكون نقطة دخولي صح 99.99% ودا طبعا صعب جدااا الحصول عليه دائما

التوقيع

لا يجوز أن تعطي صوتك لملتح ٍلمجرد أنه ملتح إلا لمن يستحق، فإن تعطي صوتك لرجل ملتح لمجرد أنه ملتح وأنت لا تعرف كفاءته فهذا

لا يجوز وهذه شهادة زور ستسأل عنها يوم القيامة لكن لابد أن تعطي صوتك لأهل الاستقامة والخبرة" الشيخ محمد عبد المقصود حفِظه الله

عرض البوم صور ringooo  
قديم 18-02-2012, 07:13 PM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: للكلاسيكيين ( اراء + افكار + اسئلة ) هام جدا للمؤمنين بالكلاسيكية في سوق الفورس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif samaan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ماشي كلامك صح بس هل انت
قمت فعلا بالمتاجرة و عملت متاجرات ناجحة
وهل بتكون كام في المية من راس مالك
ارجو الايضاح و شكرا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اسئلتك بسيطة جدا ومعرفتها علي فكرة مش هتفيدك

بس انا هجاوبك بردو

انا طبعا بضارب علي حسابات حقيقية بقالي فترة وبالنسبة ليا انا بربط جودة الفرصة بحجم المجازفة وغالبا بتاجر بلوت عالي جدا بس طبعا الفرصة لازم تكون تستاهل ومش بضارب كل يوم ممكن اقعد اسبوع واتنين مش بضارب لاني بعتمد علي عملية قنص الفرص من اماكن حيوية بمعني تكون نقطة دخولي صح 99.99% ودا طبعا صعب جدااا الحصول عليه دائما