قديم 18-02-2012, 08:40 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ringooo المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: للكلاسيكيين ( اراء + افكار + اسئلة ) هام جدا للمؤمنين بالكلاسيكية في سوق الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spiderhoof نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لو قريت المشاركه الفائته جيدا

ستجد انى قلت انه يقارن زوايه السعر بزوايه الاجرام

وعندما تقارن شئ بشئ ستجد اوجه شبه واوجه الاختلاف

والاجرام تتدل على الوقت

اذا فالزوايه السعريه اكيد ليها علاقه بالزمن

-------------------

اما بخصوص طرقتك انا مش هعرفك انقشك فيها علشان معرفشى ابعادها

ولا اعرف الاساس العلمى الى بنيت عليها نظريتك علشان اعرف انقشك فيها
شكرا يا أخي انا اعتزر عن عدم قدرتي استيعاب كلمة الأجرام بشكل عام يبدو ان النقاش سيكون مثمر جدا بيننا وكلانا سيستفيد

بالنسبة لطريقتي فا انا لم أأتي بجديد واشك اني ابتكرت طريقة جديدة دون ان ادري لاكن تفسير بسيط لبعض من كلامي ( قد يكون الفرق بين مضارب ومضارب ليس في الابتكار ولاكن في كيفية استخدام الأدوات بشكل صحيح )

وانا محطتش الاساس العلمي للطرق الي بعتمد عليها لاني افضل ان تاتي علي هيئة اراء من نقاشنا في الموضوع لاني اري ان اي موضوع يجب ان لا يكون كامل حتي يكتمل بمشاركة اعضاء المنتدي فيه بطريقة فعالة

لو انا حطيت موضوع كامل هيبقا ايه لزمة المشاركات؟؟؟؟؟؟؟؟ علشان شكرا ومتشكرين وشكرا علي المعلومة ؟؟؟؟؟؟

التوقيع

لا يجوز أن تعطي صوتك لملتح ٍلمجرد أنه ملتح إلا لمن يستحق، فإن تعطي صوتك لرجل ملتح لمجرد أنه ملتح وأنت لا تعرف كفاءته فهذا

لا يجوز وهذه شهادة زور ستسأل عنها يوم القيامة لكن لابد أن تعطي صوتك لأهل الاستقامة والخبرة" الشيخ محمد عبد المقصود حفِظه الله

عرض البوم صور ringooo  
قديم 18-02-2012, 08:40 PM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: للكلاسيكيين ( اراء + افكار + اسئلة ) هام جدا للمؤمنين بالكلاسيكية في سوق الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spiderhoof نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لو قريت المشاركه الفائته جيدا

ستجد انى قلت انه يقارن زوايه السعر بزوايه الاجرام

وعندما تقارن شئ بشئ ستجد اوجه شبه واوجه الاختلاف

والاجرام تتدل على الوقت

اذا فالزوايه السعريه اكيد ليها علاقه بالزمن

-------------------

اما بخصوص طرقتك انا مش هعرفك انقشك فيها علشان معرفشى ابعادها

ولا اعرف الاساس العلمى الى بنيت عليها نظريتك علشان اعرف انقشك فيها
شكرا يا أخي انا اعتزر عن عدم قدرتي استيعاب كلمة الأجرام بشكل عام يبدو ان النقاش سيكون مثمر جدا بيننا وكلانا سيستفيد

بالنسبة لطريقتي فا انا لم أأتي بجديد واشك اني ابتكرت طريقة جديدة دون ان ادري لاكن تفسير بسيط لبعض من كلامي ( قد يكون الفرق بين مضارب ومضارب ليس في الابتكار ولاكن في كيفية استخدام الأدوات بشكل صحيح )

وانا محطتش الاساس العلمي للطرق الي بعتمد عليها لاني افضل ان تاتي علي هيئة اراء من نقاشنا في الموضوع لاني اري ان اي موضوع يجب ان لا يكون كامل حتي يكتمل بمشاركة اعضاء المنتدي فيه بطريقة فعالة

لو انا حطيت موضوع كامل هيبقا ايه لزمة المشاركات؟؟؟؟؟؟؟؟ علشان شكرا ومتشكرين وشكرا علي المعلومة ؟؟؟؟؟؟