قديم 19-02-2012, 12:13 AM   المشاركة رقم: 134
الكاتب
الشامي
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الشامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : • فهد • المنتدى : قسم تعليم الفوركس بالفيديو
افتراضي رد: طريقة الاسكالبينج للدكتور أسامة بشكل عملى - الصفقات والنتائج

الى الاخ فهد شكور جدا على الموضوع الجميل ده ومتابع معاك انشاء الله من الاسبوع القادم بس في حاجة انا شوفت فيديو الويبنار اللي بعد رمضان بتاع الاسكالبنج وشوفته كتييييييير وقريت تحليل لصفقاتك وطلعت بالاتي
لو في نقطة متمركز عليها ترند وموفنج والسعر صعد ليها بيلمس في نقطة التمركز دي وبعدين بيهبط انا اول ميلمس في نقطة التمركز ويتم غلق الشمعة بدخل على طول بيع على اساس توقع الارتداد صح ولا غلط ؟
طيب لو لمس نقطة التمركز دي وكسر نعمل ايه
ثالثا لو تم كسر خط البولنجر العلوي وكان بعده ترند ولمسه واغلق يبقى يعمل اعادة اختبار وادخل في الفرصة دي ولا مدام كسر البولنجر يبقى مدخلش ؟
الخلاصة انا بعد الشمعة ما تغلق على لمس بدخل على طول توقعا للارتداد
لو تسمح قولي انا كدا فاهم ولا ملخبط
ولو فاهم اديني لايك كفياك لايكات ههههههههههههه
حبيبي تحياتي

عرض البوم صور الشامي  
قديم 19-02-2012, 12:13 AM
الشامي الشامي غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: طريقة الاسكالبينج للدكتور أسامة بشكل عملى - الصفقات والنتائج

الى الاخ فهد شكور جدا على الموضوع الجميل ده ومتابع معاك انشاء الله من الاسبوع القادم بس في حاجة انا شوفت فيديو الويبنار اللي بعد رمضان بتاع الاسكالبنج وشوفته كتييييييير وقريت تحليل لصفقاتك وطلعت بالاتي
لو في نقطة متمركز عليها ترند وموفنج والسعر صعد ليها بيلمس في نقطة التمركز دي وبعدين بيهبط انا اول ميلمس في نقطة التمركز ويتم غلق الشمعة بدخل على طول بيع على اساس توقع الارتداد صح ولا غلط ؟
طيب لو لمس نقطة التمركز دي وكسر نعمل ايه
ثالثا لو تم كسر خط البولنجر العلوي وكان بعده ترند ولمسه واغلق يبقى يعمل اعادة اختبار وادخل في الفرصة دي ولا مدام كسر البولنجر يبقى مدخلش ؟
الخلاصة انا بعد الشمعة ما تغلق على لمس بدخل على طول توقعا للارتداد
لو تسمح قولي انا كدا فاهم ولا ملخبط
ولو فاهم اديني لايك كفياك لايكات ههههههههههههه
حبيبي تحياتي