قديم 23-02-2012, 06:15 PM   المشاركة رقم: 74
الكاتب
الشامي
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الشامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : islam.sec177 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ورشه متابعه استراتيجيه الكلب الاسود ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مبروك اخي الكريم و ربنا يوفقك

بس برده تأكد من خطواتك فترة قبل ما تدخل بيها لايف

مش كل مره حاتصيب معاك ع شان تبقي عامل احطياتك
اكيد طبعا انا شغال على الديمو مش هشتغل على لايف خالص غير بعد التجربة مدة لا تقل على شهر كامل ويمكن ان تزيد لان حسابي الحقيقي مش مستحمل خسارة
واكيد الصفقات كلها مش هتكون ناجحة لازم يكون في خسارة ولكن انا اسعى ان الخسارة لا تتعدى 10 % من المكسب واول انشاء الله ما يتم التوصل الى النتائج النهائية هعرضها على حضراتكم حتى يستفيد الجميع يعلم الا اني لم اتعود ان اخبي الخير على حد ولكن معلش هخبيه مدة لحد ما اتأكد
انا بدون النتائج اول بأول في كشكول خارجي وبكتب اسباب الدخول وكل شيء علشان اقدر اتوصل لنتائج حقيقية
اسف للاطالة وربنا يجمعنا على الخير دائما

عرض البوم صور الشامي  
قديم 23-02-2012, 06:15 PM
الشامي الشامي غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: ورشه متابعه استراتيجيه الكلب الاسود ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مبروك اخي الكريم و ربنا يوفقك

بس برده تأكد من خطواتك فترة قبل ما تدخل بيها لايف

مش كل مره حاتصيب معاك ع شان تبقي عامل احطياتك
اكيد طبعا انا شغال على الديمو مش هشتغل على لايف خالص غير بعد التجربة مدة لا تقل على شهر كامل ويمكن ان تزيد لان حسابي الحقيقي مش مستحمل خسارة
واكيد الصفقات كلها مش هتكون ناجحة لازم يكون في خسارة ولكن انا اسعى ان الخسارة لا تتعدى 10 % من المكسب واول انشاء الله ما يتم التوصل الى النتائج النهائية هعرضها على حضراتكم حتى يستفيد الجميع يعلم الا اني لم اتعود ان اخبي الخير على حد ولكن معلش هخبيه مدة لحد ما اتأكد
انا بدون النتائج اول بأول في كشكول خارجي وبكتب اسباب الدخول وكل شيء علشان اقدر اتوصل لنتائج حقيقية
اسف للاطالة وربنا يجمعنا على الخير دائما