قديم 23-02-2012, 06:49 PM   المشاركة رقم: 75
الكاتب
islam.sec177
عضو متميز
الصورة الرمزية islam.sec177

البيانات

الإتصالات
الحالة:
islam.sec177 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : islam.sec177 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ورشه متابعه استراتيجيه الكلب الاسود ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طرزان البرنس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اكيد طبعا انا شغال على الديمو مش هشتغل على لايف خالص غير بعد التجربة مدة لا تقل على شهر كامل ويمكن ان تزيد لان حسابي الحقيقي مش مستحمل خسارة
واكيد الصفقات كلها مش هتكون ناجحة لازم يكون في خسارة ولكن انا اسعى ان الخسارة لا تتعدى 10 % من المكسب واول انشاء الله ما يتم التوصل الى النتائج النهائية هعرضها على حضراتكم حتى يستفيد الجميع يعلم الا اني لم اتعود ان اخبي الخير على حد ولكن معلش هخبيه مدة لحد ما اتأكد
انا بدون النتائج اول بأول في كشكول خارجي وبكتب اسباب الدخول وكل شيء علشان اقدر اتوصل لنتائج حقيقية
اسف للاطالة وربنا يجمعنا على الخير دائما

ولا يهمك اخي الكريم انا قريت كلامك كلمه كلمه ..

الحمد لله ربنا بيجمع الناس الفيها خير مع بعض و انها تفيد بعض و بيجازي كل واحد بالثواب
ع اداء الرساله و الصدقه الجاريه من تعليمك و افادتك للناس من خير الله ..

خيركم من تعلم العلم و علمه ..

و لو حبيت اخي الكريم اني اتابع معاك و اساعدك ع شان مش يكون الحمل تقيل عليك اهلا بيك ف اي وقت لان هذا اختصاصي تطوير الاستراتيجيات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق لك ان شاء الله

التوقيع

صاحب عضوية angel.love

عرض البوم صور islam.sec177  
قديم 23-02-2012, 06:49 PM
islam.sec177 islam.sec177 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ورشه متابعه استراتيجيه الكلب الاسود ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طرزان البرنس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اكيد طبعا انا شغال على الديمو مش هشتغل على لايف خالص غير بعد التجربة مدة لا تقل على شهر كامل ويمكن ان تزيد لان حسابي الحقيقي مش مستحمل خسارة
واكيد الصفقات كلها مش هتكون ناجحة لازم يكون في خسارة ولكن انا اسعى ان الخسارة لا تتعدى 10 % من المكسب واول انشاء الله ما يتم التوصل الى النتائج النهائية هعرضها على حضراتكم حتى يستفيد الجميع يعلم الا اني لم اتعود ان اخبي الخير على حد ولكن معلش هخبيه مدة لحد ما اتأكد
انا بدون النتائج اول بأول في كشكول خارجي وبكتب اسباب الدخول وكل شيء علشان اقدر اتوصل لنتائج حقيقية
اسف للاطالة وربنا يجمعنا على الخير دائما

ولا يهمك اخي الكريم انا قريت كلامك كلمه كلمه ..

الحمد لله ربنا بيجمع الناس الفيها خير مع بعض و انها تفيد بعض و بيجازي كل واحد بالثواب
ع اداء الرساله و الصدقه الجاريه من تعليمك و افادتك للناس من خير الله ..

خيركم من تعلم العلم و علمه ..

و لو حبيت اخي الكريم اني اتابع معاك و اساعدك ع شان مش يكون الحمل تقيل عليك اهلا بيك ف اي وقت لان هذا اختصاصي تطوير الاستراتيجيات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق لك ان شاء الله