قديم 23-02-2012, 07:50 PM   المشاركة رقم: 76
الكاتب
الشامي
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الشامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : islam.sec177 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ورشه متابعه استراتيجيه الكلب الاسود ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولا يهمك اخي الكريم انا قريت كلامك كلمه كلمه ..

الحمد لله ربنا بيجمع الناس الفيها خير مع بعض و انها تفيد بعض و بيجازي كل واحد بالثواب
ع اداء الرساله و الصدقه الجاريه من تعليمك و افادتك للناس من خير الله ..

خيركم من تعلم العلم و علمه ..

و لو حبيت اخي الكريم اني اتابع معاك و اساعدك ع شان مش يكون الحمل تقيل عليك اهلا بيك ف اي وقت لان هذا اختصاصي تطوير الاستراتيجيات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق لك ان شاء الله
اخي الكريم والله ما هزعلج وهقولك على الشروط ونجربها سوا ونشوف العيوب مش هرغي كتير هدخل في الموضوع
انا فاتح فريم 30 دقيقة ومليش دعوة بالاسهم السوداء اي سهم احمر يظهر هبيع واي سهم ازرق هشتري بس 5 نقط هدف بس هي قليلة وغريبة بس لو اتأكدنا انهم بييجوا على طول نكبر حجم اللوت
لاحظت ان لو في تذبذب الاسهم دي بتظهر وبعدين بتتغير يعني لو سهم احمر ودخلنا بيع وجت الشمعة اللي بعدها صعدت بقوة نلاقي الاحمر اتشال واتحط على الشمعة اللي صعدت بقوة بعد ما تقفل بس بقى سهم ازرق يعني شراء المهم انا استخدمت عدة مؤشرات قوية مع موفنج افردج
موفنج افردج EMA 50
مؤشر مومنتم 12 ومستوى 100
مؤشر rsi مستوى 50
بالاضافة الى الاعتماد على مؤشر الماكد الموجود مع الاستراتيجية بتاعة الكلب الاسود المهم الدخول شراء عند ظهور السهم الازرق ويكون شمعة صاعدة قطعت موفنج 50 لاعلى ومومنتم قطع خط 100 لاعلى والار اس اي قطع خط 50 لاعلى وخطين الماكد بصين لفوق
وطبعا شروط البيع نفس الشروط السابقة بس العكس طبعا
انا لاحظت ان الاستراتيجية دي شغالة الله ينور من الساعة 9 صباحا حتى الساعة 4 عصرا ومتقوليش تحقق الشروط قليل لا دا كذا مرة على كذا عملة
اسف للاطالة وشكرا

عرض البوم صور الشامي  
قديم 23-02-2012, 07:50 PM
الشامي الشامي غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: ورشه متابعه استراتيجيه الكلب الاسود ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولا يهمك اخي الكريم انا قريت كلامك كلمه كلمه ..

الحمد لله ربنا بيجمع الناس الفيها خير مع بعض و انها تفيد بعض و بيجازي كل واحد بالثواب
ع اداء الرساله و الصدقه الجاريه من تعليمك و افادتك للناس من خير الله ..

خيركم من تعلم العلم و علمه ..

و لو حبيت اخي الكريم اني اتابع معاك و اساعدك ع شان مش يكون الحمل تقيل عليك اهلا بيك ف اي وقت لان هذا اختصاصي تطوير الاستراتيجيات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق لك ان شاء الله
اخي الكريم والله ما هزعلج وهقولك على الشروط ونجربها سوا ونشوف العيوب مش هرغي كتير هدخل في الموضوع
انا فاتح فريم 30 دقيقة ومليش دعوة بالاسهم السوداء اي سهم احمر يظهر هبيع واي سهم ازرق هشتري بس 5 نقط هدف بس هي قليلة وغريبة بس لو اتأكدنا انهم بييجوا على طول نكبر حجم اللوت
لاحظت ان لو في تذبذب الاسهم دي بتظهر وبعدين بتتغير يعني لو سهم احمر ودخلنا بيع وجت الشمعة اللي بعدها صعدت بقوة نلاقي الاحمر اتشال واتحط على الشمعة اللي صعدت بقوة بعد ما تقفل بس بقى سهم ازرق يعني شراء المهم انا استخدمت عدة مؤشرات قوية مع موفنج افردج
موفنج افردج EMA 50
مؤشر مومنتم 12 ومستوى 100
مؤشر rsi مستوى 50
بالاضافة الى الاعتماد على مؤشر الماكد الموجود مع الاستراتيجية بتاعة الكلب الاسود المهم الدخول شراء عند ظهور السهم الازرق ويكون شمعة صاعدة قطعت موفنج 50 لاعلى ومومنتم قطع خط 100 لاعلى والار اس اي قطع خط 50 لاعلى وخطين الماكد بصين لفوق
وطبعا شروط البيع نفس الشروط السابقة بس العكس طبعا
انا لاحظت ان الاستراتيجية دي شغالة الله ينور من الساعة 9 صباحا حتى الساعة 4 عصرا ومتقوليش تحقق الشروط قليل لا دا كذا مرة على كذا عملة
اسف للاطالة وشكرا