قديم 28-02-2012, 07:40 AM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
khaled reda
عضو جديد
الصورة الرمزية khaled reda

البيانات

الإتصالات
الحالة:
khaled reda غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : khaled reda المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: لابد أن تعرف الفرق بين هذه المسميات NDD و DD و ECN او STP ؟ قبل أن تختار شركة التداول....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة future3d نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياريت لو تقدر تفيدنى بخصوص شركه fxdd هل هى من الشركات المحترمه ولا زى ماانا قرات عليها فى احد المواقع انها بتتلاعب بعقود العملاء وبتتدخل فى البرمجيات وعليها دعوات قضائيه ومبتبعتش الفلوس للعملاء وحاجات غريبه فياريت الافاده وخاصه كنت سابداء بفتح حساب بقيمه 1000 دولار وهل سبق وان تعاملت معها

واسف لالاطاله
أولا مفيش اطاله و لا حاجه و تحت أمرك في أي استفتسار
ثانيا : سأقوم بالرد علي سؤالك برساله خاصه احتراما لمنتدانا الجميل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex-fox نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا بس انا شغال ديمو بقالى اكتر من 3 شهور و عندى اتنين اصحابى شغلين بقلهم سنته و نص و الاكونت الديمو كان ب 10000 وصلتوا 38000 الحمد لله فا عاوز اشتعل حقيقى
طيب كنت شغال مع أي شركة ؟

التوقيع

YOUR LIMITS COME FROM YOUR THOUGHTS

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة khaled reda ; 28-02-2012 الساعة 07:41 AM سبب آخر: wrong
عرض البوم صور khaled reda  
قديم 28-02-2012, 07:40 AM
khaled reda khaled reda غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: لابد أن تعرف الفرق بين هذه المسميات NDD و DD و ECN او STP ؟ قبل أن تختار شركة التداول....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة future3d نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياريت لو تقدر تفيدنى بخصوص شركه fxdd هل هى من الشركات المحترمه ولا زى ماانا قرات عليها فى احد المواقع انها بتتلاعب بعقود العملاء وبتتدخل فى البرمجيات وعليها دعوات قضائيه ومبتبعتش الفلوس للعملاء وحاجات غريبه فياريت الافاده وخاصه كنت سابداء بفتح حساب بقيمه 1000 دولار وهل سبق وان تعاملت معها

واسف لالاطاله
أولا مفيش اطاله و لا حاجه و تحت أمرك في أي استفتسار
ثانيا : سأقوم بالرد علي سؤالك برساله خاصه احتراما لمنتدانا الجميل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex-fox نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا بس انا شغال ديمو بقالى اكتر من 3 شهور و عندى اتنين اصحابى شغلين بقلهم سنته و نص و الاكونت الديمو كان ب 10000 وصلتوا 38000 الحمد لله فا عاوز اشتعل حقيقى
طيب كنت شغال مع أي شركة ؟

التعديل الأخير تم بواسطة khaled reda ; 28-02-2012 الساعة 07:41 AM. سبب آخر: wrong