قديم 21-05-2012, 06:04 PM   المشاركة رقم: 79
الكاتب
احمد صلاح
عضو ذهبى
الصورة الرمزية احمد صلاح

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد صلاح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمد صلاح المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: T H V -- الاستراتيجيه التى قمت بشرحها فى لقاء القاهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M Sabry M Elbakrawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياااجمااااااااااعة قبل الورشة

عاااايزين ابو صلاااح ينزلنا شرح فيديو ليهاا للناس اللي ما حضرتش .. ماليش دعوة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ويفهمنا واحدة واحدة .. ولو ماعملش كده حعتبره تمييز عنصري نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من عنيا والله ,
بس كدا
انته تأمرنى اوعدك ان احضر لها فيديو واقوم برفعه عشان خاطر عيونك وعشان كل الاعضاء ال محضروش الاجتماع
انتظره منى قبل نهايه الاسبوع
فل كدا !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledabdelnaby نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وانا كمان معاكم كده نبقى اربعة انا جربتها امبارح على الساعة 1 بالليل عملت 3 صفقات زى الفل بس النهاردة واحدة قلبت خدت فى وشها ال 3 ههههههههههه طبعا على ديمو
ههههههههههه
منور خالد باشا
عشان كدا انا قلت فى المحاضره لازم يكون معانا ستوب لوس او الخروج من الصفقه بسرعه فى اوقات الارتداد بعد الاغلاق اعلى الايشموكو

تحياتى

التوقيع

عرض البوم صور احمد صلاح  
قديم 21-05-2012, 06:04 PM
احمد صلاح احمد صلاح غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: T H V -- الاستراتيجيه التى قمت بشرحها فى لقاء القاهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M Sabry M Elbakrawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياااجمااااااااااعة قبل الورشة

عاااايزين ابو صلاااح ينزلنا شرح فيديو ليهاا للناس اللي ما حضرتش .. ماليش دعوة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ويفهمنا واحدة واحدة .. ولو ماعملش كده حعتبره تمييز عنصري نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من عنيا والله ,
بس كدا
انته تأمرنى اوعدك ان احضر لها فيديو واقوم برفعه عشان خاطر عيونك وعشان كل الاعضاء ال محضروش الاجتماع
انتظره منى قبل نهايه الاسبوع
فل كدا !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledabdelnaby نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وانا كمان معاكم كده نبقى اربعة انا جربتها امبارح على الساعة 1 بالليل عملت 3 صفقات زى الفل بس النهاردة واحدة قلبت خدت فى وشها ال 3 ههههههههههه طبعا على ديمو
ههههههههههه
منور خالد باشا
عشان كدا انا قلت فى المحاضره لازم يكون معانا ستوب لوس او الخروج من الصفقه بسرعه فى اوقات الارتداد بعد الاغلاق اعلى الايشموكو

تحياتى