قديم 09-06-2012, 07:01 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : farok المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: الى من يحب ... مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كنت اتمنى ان حمدين صباحي يكون فى الآعادة .
ولا شفيق ولا الآخوان مرغوب فيهم من معظم الناس .

بالنسبة لملحوظتك الآخيرة ، كان فى شباب 6 ابريل و حركة كفاية و ناس كتير كانت شايله هم البلد ومش راضية بالى بيحصل مش الآخوان بس !!!
مع العلم ان 6 ابريل و كلنا خالد سعيد هم من دعو اصلا لـ 25 يناير ومن بعدها جمعة الغضب فالأخوان زيهم زي ناس كتير ف بلاش تتكلم بمنطق ان الآخوان هم الناس الوحيدة الى اتبهدلت وكانت قلقانه على حال البلد و الباقي كان نايم فى العسل !

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على فكرة انا قلت فى كلامى فوق لو كنت لاحظته :

اولا : ان 6 ابريل وكفاية هم من اشعلوا فتيل الثورة

ثانيا : لم اقل ان الاخوان فقط هم من عذبوا وذكرت الاخوان فقط لانى موضوعى عنهم والدفاع عنهم !!!

ثالثا : ياريت نسيبنا من الصور والبوستات بتاعة الفيس بوك علشان انا ممكن اعملك 100 واحد زيهم

رابعا : انا المهم عندى اسقاط شفيق وليس انجاح مرسى والا كنت كتبت هذا الموضوع قبل الجولة الاولى من انتخابات الرئاسة او بعد انتخابات مجلس الشعب

خامسا : انا ممكن اجيبلك 100 بوست عن حمدين وانت عارف كويس ان القناع سقط عن حمدين ولكن هدفى الان ان نتوحد لاسقاط شفيق وليس الهجوم على الاخرين

التوقيع

قيل لأحد السلف ....

ألم تصدك المحن عن الطريق ؟!!!!

قال ...

والله لولا المحن لشككت فى الطريق

عرض البوم صور farok  
قديم 09-06-2012, 07:01 PM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الى من يحب ... مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كنت اتمنى ان حمدين صباحي يكون فى الآعادة .
ولا شفيق ولا الآخوان مرغوب فيهم من معظم الناس .

بالنسبة لملحوظتك الآخيرة ، كان فى شباب 6 ابريل و حركة كفاية و ناس كتير كانت شايله هم البلد ومش راضية بالى بيحصل مش الآخوان بس !!!
مع العلم ان 6 ابريل و كلنا خالد سعيد هم من دعو اصلا لـ 25 يناير ومن بعدها جمعة الغضب فالأخوان زيهم زي ناس كتير ف بلاش تتكلم بمنطق ان الآخوان هم الناس الوحيدة الى اتبهدلت وكانت قلقانه على حال البلد و الباقي كان نايم فى العسل !

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على فكرة انا قلت فى كلامى فوق لو كنت لاحظته :

اولا : ان 6 ابريل وكفاية هم من اشعلوا فتيل الثورة

ثانيا : لم اقل ان الاخوان فقط هم من عذبوا وذكرت الاخوان فقط لانى موضوعى عنهم والدفاع عنهم !!!

ثالثا : ياريت نسيبنا من الصور والبوستات بتاعة الفيس بوك علشان انا ممكن اعملك 100 واحد زيهم

رابعا : انا المهم عندى اسقاط شفيق وليس انجاح مرسى والا كنت كتبت هذا الموضوع قبل الجولة الاولى من انتخابات الرئاسة او بعد انتخابات مجلس الشعب

خامسا : انا ممكن اجيبلك 100 بوست عن حمدين وانت عارف كويس ان القناع سقط عن حمدين ولكن هدفى الان ان نتوحد لاسقاط شفيق وليس الهجوم على الاخرين