قديم 19-06-2012, 09:11 PM   المشاركة رقم: 9932
الكاتب
waleed adel
عضو فعال
الصورة الرمزية waleed adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waleed adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : raafat_193 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يخليك ياغالى اسمع انا اتخنقت من شركة fxdd لانها بتقفل صفقاتى لما بتوصل خسارة 50 نقطة وده عكس طرقتى لانى انا مبروم وهما مبرومين او بمعنى تانى قلبى ميت لا بحب الاستوب لانه خير للبروكر ولا بحب طريقتهم لغلق الصفقة لانه خير ليهم مرة عندما اشتريت بمذاجى اخذو ربحهم من الاسبريد ومرة عندما اغلقوها هما بمذجهم برضوا ربحوا من الاسبريد فا المهم توبة اتعامل معاهم . انا معايا باقى الحساب 30 يورو خد الحساب واشتغل معنا كسبت وربحت اسحبهم انا طبعا وابعتهملك وافتح حساب باسمك ايه رايك!!

مساء الفل على الجنرال بتاعنا ربنا يباركلك دائما كده كم انتا كريم من موقف لموقف

بس ازاى يادكتور بيقفلوا الصفقه مش فاهم مش بيكون المارجن يسمح لان الموضوع ده كده مهم جدا

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أهلا وسهلا بك

waleed adel

عرض البوم صور waleed adel  
قديم 19-06-2012, 09:11 PM
waleed adel waleed adel غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يخليك ياغالى اسمع انا اتخنقت من شركة fxdd لانها بتقفل صفقاتى لما بتوصل خسارة 50 نقطة وده عكس طرقتى لانى انا مبروم وهما مبرومين او بمعنى تانى قلبى ميت لا بحب الاستوب لانه خير للبروكر ولا بحب طريقتهم لغلق الصفقة لانه خير ليهم مرة عندما اشتريت بمذاجى اخذو ربحهم من الاسبريد ومرة عندما اغلقوها هما بمذجهم برضوا ربحوا من الاسبريد فا المهم توبة اتعامل معاهم . انا معايا باقى الحساب 30 يورو خد الحساب واشتغل معنا كسبت وربحت اسحبهم انا طبعا وابعتهملك وافتح حساب باسمك ايه رايك!!

مساء الفل على الجنرال بتاعنا ربنا يباركلك دائما كده كم انتا كريم من موقف لموقف

بس ازاى يادكتور بيقفلوا الصفقه مش فاهم مش بيكون المارجن يسمح لان الموضوع ده كده مهم جدا