قديم 24-06-2012, 06:25 AM   المشاركة رقم: 50
الكاتب
ramy121
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ramy121 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مازن المشهداني المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: توصيات ( هام جدا جدا جدا ) الى كل الاعضاء ادخل وسترى عجبا

شكرا استاذ مازن على الموضوع الرائع و طريقه التحليل والتدقيق العلميه .... و اتمنى لك التوفيق

ليا سؤال للشمهندس نادر و ياريت لو حضرتك تجاوبنى عليه بالتفاصيل لو تكرمت .... انا لسه باخد اول خطواتى فى الفوركس

انا عجبتنى جدا الفكره اللى حضرتك شرحتها و فهمتها الى حد ما .... بس سؤالى لحضرتك

ايه اللى ممكن اضع الستوب خلفه و اتأكد ان السعر مش هيوصل ليه حتى لو الستوب على بعد 3 نقط او 5 ..... السؤال عجيب انا عارف هههه ... بس هحاول اوضح لو السعر بيلامس خط ترند صاعد مثلا و على خط الترند فيه تنكن سين و كيجين سين .... هل ده كفايه انى احط ستوب اسفل خط الترند ب 5 نقط مثلا و اضمن بنسبه كبيره ان السعر مش هيعدى ال 3 حواجز دوول ؟ طبعا بفرض انه وقت مفيش فيه سيوله كبيره و مفيش اخبار ......

و لو ده مش كفايه ياريت حضرتك توضح ايه شروط المكان اللى هحط ستوب تحته ب 5 نقط و يبقى فيه احتمال ما ان السعر مش هيعدى ال 5 نقاط دوول

و شكرا لحضرتك و لكل خبراء المنتدى العظيم

عرض البوم صور ramy121  
قديم 24-06-2012, 06:25 AM
ramy121 ramy121 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: توصيات ( هام جدا جدا جدا ) الى كل الاعضاء ادخل وسترى عجبا

شكرا استاذ مازن على الموضوع الرائع و طريقه التحليل والتدقيق العلميه .... و اتمنى لك التوفيق

ليا سؤال للشمهندس نادر و ياريت لو حضرتك تجاوبنى عليه بالتفاصيل لو تكرمت .... انا لسه باخد اول خطواتى فى الفوركس

انا عجبتنى جدا الفكره اللى حضرتك شرحتها و فهمتها الى حد ما .... بس سؤالى لحضرتك

ايه اللى ممكن اضع الستوب خلفه و اتأكد ان السعر مش هيوصل ليه حتى لو الستوب على بعد 3 نقط او 5 ..... السؤال عجيب انا عارف هههه ... بس هحاول اوضح لو السعر بيلامس خط ترند صاعد مثلا و على خط الترند فيه تنكن سين و كيجين سين .... هل ده كفايه انى احط ستوب اسفل خط الترند ب 5 نقط مثلا و اضمن بنسبه كبيره ان السعر مش هيعدى ال 3 حواجز دوول ؟ طبعا بفرض انه وقت مفيش فيه سيوله كبيره و مفيش اخبار ......

و لو ده مش كفايه ياريت حضرتك توضح ايه شروط المكان اللى هحط ستوب تحته ب 5 نقط و يبقى فيه احتمال ما ان السعر مش هيعدى ال 5 نقاط دوول

و شكرا لحضرتك و لكل خبراء المنتدى العظيم