قديم 19-07-2012, 02:56 AM   المشاركة رقم: 628
الكاتب
waleed adel
عضو فعال
الصورة الرمزية waleed adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waleed adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mahmoud0711 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الصالون الأقتصادي للأصدقاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش يا باشا انت بعت من نقط دخول او نقط كسر كاذب ولكن وارد جدا يعيد اختبار تلك النقط ممكن تغلق علي نقط الدخول
ولو اعصابك جامدة ممكن تتقل شوية و تشوف هيكمل نزول ولا هيرد منها زي كل مرة ربنا يوفقك ان شاء الله
علي فكرة بدء يكون شمعة حمراء علي فريم ال 4 ساعات
ملحوظة صغيرة يا باشا متحصلش من واحد خبير زيك لية بتبرد كل نقطتين اقل حاجة تبرد عليها 50 نقطة ولا انت عندك ثلج كتير

والله يا ستاذنا مكنش تبريد ده كانوا تعزيز مقابل 2 بيع كنت فاتحهم من فوق وربحوا وقفلتهم
وكانوا دول كمان كسبانين بس كان غير المتوقع ان سيناريو امبارح ميتكررش
هو لعب معايا لعبه رخمه وانا استعجلت لتاكدى من الهبوط
وربك يسترها

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أهلا وسهلا بك

waleed adel

عرض البوم صور waleed adel  
قديم 19-07-2012, 02:56 AM
waleed adel waleed adel غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: الصالون الأقتصادي للأصدقاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش يا باشا انت بعت من نقط دخول او نقط كسر كاذب ولكن وارد جدا يعيد اختبار تلك النقط ممكن تغلق علي نقط الدخول
ولو اعصابك جامدة ممكن تتقل شوية و تشوف هيكمل نزول ولا هيرد منها زي كل مرة ربنا يوفقك ان شاء الله
علي فكرة بدء يكون شمعة حمراء علي فريم ال 4 ساعات
ملحوظة صغيرة يا باشا متحصلش من واحد خبير زيك لية بتبرد كل نقطتين اقل حاجة تبرد عليها 50 نقطة ولا انت عندك ثلج كتير

والله يا ستاذنا مكنش تبريد ده كانوا تعزيز مقابل 2 بيع كنت فاتحهم من فوق وربحوا وقفلتهم
وكانوا دول كمان كسبانين بس كان غير المتوقع ان سيناريو امبارح ميتكررش
هو لعب معايا لعبه رخمه وانا استعجلت لتاكدى من الهبوط
وربك يسترها

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة