قديم 25-07-2012, 09:49 PM   المشاركة رقم: 119
الكاتب
Badr
عضو متميز
الصورة الرمزية Badr

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Badr غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : egyforex المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: توصيات فريق egyforex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyforex نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اخى على مهلك لان هناك اخوه اخرين يعملون معنا لا توترهم بكلامك

الصفقه التى تورطت فيها فهى من عملك انت . اى من دماغك وتحليلك وليس من نقاط ايجى فوركس

فنقطتنا هى

الشراء : من نقطة 121.50 الهدف 150 ويسمح بالتبريد

وان فتحت الشراء من نقطه 121.74

اولا مع احترامى لك فكلامك غير صحيح فان نقاطنا منذ بدايه الاسبوع الحالى تم تحقيق حوالى 600 نقطه

فكيف لم تحقق اهدافها هذه مشكلتك انت لانك لم تعمل بالطريقه التى نعمل بها

اخى الكريم

اذا كان راس مالك لا يسمح لك بالتبريد ومتورط فى كذا صفقه فالقرار قرارك انت فى غلقها

واذا كان حسابك يسمح فبرد من نقطتنا

من نقطة 120.10 الهدف 300 نقطة والاستوب اغلاق ديلى اسفل ذلك المستوى

تم الرد على جميع استفساراتك

وتحياتنا لك

فريق

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة(ايجى فوركس )نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا عم انا مش بشكك فى كلامكم انا بس عايز افهم و اى اوردر باخده على اسا تحليلاتكم
مثلا صفقة المجنون نقطه الشراء كانت 121.50 و السعر وصل لـ 121.70 و ارتد بالتالى الصفقة الى هدغها 20 نقطه اتحققت بالفعل
لكن انا قصدى على الهدف الطويل الى هو 150 نقطة

بصراحه انت فاجأتنى بـ 600 نقطه المحققة انا قاعد مستنى السعر يوصل لتحليلاتكم و التوصيات الى دخلت عليها على اسا تحليلاتكم هى
gbp/usd .. aud/usd .. gbp/jpy .. nzd/usd .. aud/cad
و كلهم ممكن يكونو حققو التوصيات الفرعية الى هدفها 20 نقطه لكن الأهداف الطويلة اعتقد متحققتش

مرة تانية انا مش بشكك فيكم و لا حاجه بس عايز اعرف عشان لو فى مشكلة عندى احلها للأنى متابع الشارتات

و شكرا لكم

عرض البوم صور Badr  
قديم 25-07-2012, 09:49 PM
Badr Badr غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: توصيات فريق egyforex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyforex نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اخى على مهلك لان هناك اخوه اخرين يعملون معنا لا توترهم بكلامك

الصفقه التى تورطت فيها فهى من عملك انت . اى من دماغك وتحليلك وليس من نقاط ايجى فوركس

فنقطتنا هى

الشراء : من نقطة 121.50 الهدف 150 ويسمح بالتبريد

وان فتحت الشراء من نقطه 121.74

اولا مع احترامى لك فكلامك غير صحيح فان نقاطنا منذ بدايه الاسبوع الحالى تم تحقيق حوالى 600 نقطه

فكيف لم تحقق اهدافها هذه مشكلتك انت لانك لم تعمل بالطريقه التى نعمل بها

اخى الكريم

اذا كان راس مالك لا يسمح لك بالتبريد ومتورط فى كذا صفقه فالقرار قرارك انت فى غلقها

واذا كان حسابك يسمح فبرد من نقطتنا

من نقطة 120.10 الهدف 300 نقطة والاستوب اغلاق ديلى اسفل ذلك المستوى

تم الرد على جميع استفساراتك

وتحياتنا لك

فريق

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة(ايجى فوركس )نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا عم انا مش بشكك فى كلامكم انا بس عايز افهم و اى اوردر باخده على اسا تحليلاتكم
مثلا صفقة المجنون نقطه الشراء كانت 121.50 و السعر وصل لـ 121.70 و ارتد بالتالى الصفقة الى هدغها 20 نقطه اتحققت بالفعل
لكن انا قصدى على الهدف الطويل الى هو 150 نقطة

بصراحه انت فاجأتنى بـ 600 نقطه المحققة انا قاعد مستنى السعر يوصل لتحليلاتكم و التوصيات الى دخلت عليها على اسا تحليلاتكم هى
gbp/usd .. aud/usd .. gbp/jpy .. nzd/usd .. aud/cad
و كلهم ممكن يكونو حققو التوصيات الفرعية الى هدفها 20 نقطه لكن الأهداف الطويلة اعتقد متحققتش

مرة تانية انا مش بشكك فيكم و لا حاجه بس عايز اعرف عشان لو فى مشكلة عندى احلها للأنى متابع الشارتات

و شكرا لكم