قديم 14-08-2012, 04:37 PM   المشاركة رقم: 495
الكاتب
ahmdmhmd
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmdmhmd غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hossam hassan المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة refa3ys40 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
علي فكرة انا لسة مطلع حالا بطاقة كريدي اجريكول جيفت كارد ولكن هل ينفع السحب عليها لان الموظف اكدل لي انة لا ينفع السحب عليها لانها ليست مرتبكة حساب فارجو التوضيح ولكم جزيل الشكر
بص يا صديقي بطاقات النت والبطاقات المدفوعة مقدما بصفة عامة غير مقبولة لأنها غير مرتبطة بحساب بنكي
يعني لو حصل وعملت إيداع عن طريقها عادي ممكن مافيش مشاكل أحيانا
لكن لو حبيت تسحب عليها فده ماينفعش وفي الحالة دي بيكون طلبك للسحب على مسئوليتك الشخصية
بمعنى إن الشركة والبنك بيخلوا مسئوليتهم في حالة عدم استلامك للأموال المسحوبة
يبقى ليه المخاطرة حتى لو امكن استرداد المبلغ هيكون بعد مشاكل وحوارات كتير احنا في غنى عنها
عشان كده الشركات الامريكية بترفض التعامل مع البطاقات المدفوهة مقدما ومنها بطاقة النت

ومن قوانين الشركة انك بتسحب المبلغ اللي أودعته عن طريق الفيزا بنفس الطريقة
يبقى في الحالة دي مش هتعرف تسحب غير الارباح وفقط عن طريق التحويل البنكي

لذلك أنا قولت قبل كده كتير اللي عاوز يعمل ايداع وسحب بسهولة وبدون أي مشاكل بنفس البطاقة
عندنا الديبت كارد بتاعة بنك بلوم مصر
والديبت كارد بتاعة بنك بيريوس مصر

وأي استفسار أنا في الخدمة

التوقيع

Plan Your Work and Work Your Plan

عرض البوم صور ahmdmhmd  
قديم 14-08-2012, 04:37 PM
ahmdmhmd ahmdmhmd غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة refa3ys40 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
علي فكرة انا لسة مطلع حالا بطاقة كريدي اجريكول جيفت كارد ولكن هل ينفع السحب عليها لان الموظف اكدل لي انة لا ينفع السحب عليها لانها ليست مرتبكة حساب فارجو التوضيح ولكم جزيل الشكر
بص يا صديقي بطاقات النت والبطاقات المدفوعة مقدما بصفة عامة غير مقبولة لأنها غير مرتبطة بحساب بنكي
يعني لو حصل وعملت إيداع عن طريقها عادي ممكن مافيش مشاكل أحيانا
لكن لو حبيت تسحب عليها فده ماينفعش وفي الحالة دي بيكون طلبك للسحب على مسئوليتك الشخصية
بمعنى إن الشركة والبنك بيخلوا مسئوليتهم في حالة عدم استلامك للأموال المسحوبة
يبقى ليه المخاطرة حتى لو امكن استرداد المبلغ هيكون بعد مشاكل وحوارات كتير احنا في غنى عنها
عشان كده الشركات الامريكية بترفض التعامل مع البطاقات المدفوهة مقدما ومنها بطاقة النت

ومن قوانين الشركة انك بتسحب المبلغ اللي أودعته عن طريق الفيزا بنفس الطريقة
يبقى في الحالة دي مش هتعرف تسحب غير الارباح وفقط عن طريق التحويل البنكي

لذلك أنا قولت قبل كده كتير اللي عاوز يعمل ايداع وسحب بسهولة وبدون أي مشاكل بنفس البطاقة
عندنا الديبت كارد بتاعة بنك بلوم مصر
والديبت كارد بتاعة بنك بيريوس مصر

وأي استفسار أنا في الخدمة