قديم 18-08-2012, 07:06 PM   المشاركة رقم: 534
الكاتب
ahmdmhmd
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmdmhmd غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hossam hassan المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoantemo2020 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكوور جدا أستاذ أحمد ع سرعة الرد .... و تعاونك مع باقى الأعضاء ....أنا لو مشرف هعطيك لقب المنقذ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

خلاص تمام يبقى فيزا النت اللى ب 30 جنية دى ...و بعد كدة هيبقى سهل الإيداع و السحب ؟ على ضمانتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أصل انا كنت عايز أحول فلوس لواحد صاحبى برة و قاعدو يشتغلونى ....و هات سويفت كود بتاعه و ABA ..و حاجات غريبة كدة ....و ياخدوا ع التحويل حوالى 30 دولار كمان

فكنت عايز أعرف كمان يعنى لما أعمل فيزا النت دى و عايز أفتح حساب ف FXDDهياخدوا على كل تحويلة 30 دولار ؟؟ ...تبقى واقفة بخسارة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و شكرا مقدما مرة تانية أستاذ أحمد ....و كل سنة و حضرتك طيب و عيد سعيد عليك ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههه ربنا يخليك يا صديقي ولا شكر على واجب

بص هو موضوع الفيزا نت هيبقى في الايداع تمام لكن في السحب الشركة مابتقبلهاش
عشان مابتبقاش مضمونة ولو طلبت تسحب عليها بيكون على مسئوليتك

فأنت لو هتعمل إيداع بالفيزا نت دي يبقى تسحب بعد كده بالتحويل البنكي أفضل

لكن لو حابب يكون معاك فيزا تقدر تعمل بيها إيداع وسحب يبقى هاخدك ونروح لبنك تاني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف أيه اللي يناسبك وأنا أقولك

التحويل اللي بتقول عليه ده وبيحتاج سويفت كود هو التحويل البنكي
وفعلا بتكون المصاريف كبيرة شوية حسب كل بنك

إنما في حالة الايداع بالفيزا مافيش مصاريف ولا حاجة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

كل سنة وأنت طيب وربنا يعيد علينا الأيام بخير

التوقيع

Plan Your Work and Work Your Plan

عرض البوم صور ahmdmhmd  
قديم 18-08-2012, 07:06 PM
ahmdmhmd ahmdmhmd غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoantemo2020 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشكوور جدا أستاذ أحمد ع سرعة الرد .... و تعاونك مع باقى الأعضاء ....أنا لو مشرف هعطيك لقب المنقذ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

خلاص تمام يبقى فيزا النت اللى ب 30 جنية دى ...و بعد كدة هيبقى سهل الإيداع و السحب ؟ على ضمانتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أصل انا كنت عايز أحول فلوس لواحد صاحبى برة و قاعدو يشتغلونى ....و هات سويفت كود بتاعه و ABA ..و حاجات غريبة كدة ....و ياخدوا ع التحويل حوالى 30 دولار كمان

فكنت عايز أعرف كمان يعنى لما أعمل فيزا النت دى و عايز أفتح حساب ف FXDDهياخدوا على كل تحويلة 30 دولار ؟؟ ...تبقى واقفة بخسارة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و شكرا مقدما مرة تانية أستاذ أحمد ....و كل سنة و حضرتك طيب و عيد سعيد عليك ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههه ربنا يخليك يا صديقي ولا شكر على واجب

بص هو موضوع الفيزا نت هيبقى في الايداع تمام لكن في السحب الشركة مابتقبلهاش
عشان مابتبقاش مضمونة ولو طلبت تسحب عليها بيكون على مسئوليتك

فأنت لو هتعمل إيداع بالفيزا نت دي يبقى تسحب بعد كده بالتحويل البنكي أفضل

لكن لو حابب يكون معاك فيزا تقدر تعمل بيها إيداع وسحب يبقى هاخدك ونروح لبنك تاني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف أيه اللي يناسبك وأنا أقولك

التحويل اللي بتقول عليه ده وبيحتاج سويفت كود هو التحويل البنكي
وفعلا بتكون المصاريف كبيرة شوية حسب كل بنك

إنما في حالة الايداع بالفيزا مافيش مصاريف ولا حاجة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

كل سنة وأنت طيب وربنا يعيد علينا الأيام بخير