الموضوع: سؤال على الذهب
قديم 18-08-2012, 09:31 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
El_Na7rawy
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
El_Na7rawy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : El_Na7rawy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: سؤال على الذهب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدبير2011 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يوجد احد في هذا المنتدي يهتم بالدهب او في اي منتدي عربي لدرجه اني قفلت ورشه المعادن بتاعتي عشان محدش بيدخلها ولا حتي بيعمل لايك و نصيحه مني بعد ما اتكلمنا مع بعض بلاش تدخل عالدهب حسابك مش هيستحمل
اها انا فهمت كلام حضرتك خلاص والله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ، بس انا كنت عاوز بس اتعلم عليه و افهمه الاول ديمو حتى لو مش هشتغل عليه بحسابى لما ربنا يكرمنى بفلوس اكتر بعدين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ، فا علشان كدا بسال بس علشان اعرف هوا ليه طريقة تحليل تانية مثلا و سر ظهور الشمعة الطويلة دى ايه و كدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ؟

عرض البوم صور El_Na7rawy  
قديم 18-08-2012, 09:31 PM
El_Na7rawy El_Na7rawy غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: سؤال على الذهب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدبير2011 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يوجد احد في هذا المنتدي يهتم بالدهب او في اي منتدي عربي لدرجه اني قفلت ورشه المعادن بتاعتي عشان محدش بيدخلها ولا حتي بيعمل لايك و نصيحه مني بعد ما اتكلمنا مع بعض بلاش تدخل عالدهب حسابك مش هيستحمل
اها انا فهمت كلام حضرتك خلاص والله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ، بس انا كنت عاوز بس اتعلم عليه و افهمه الاول ديمو حتى لو مش هشتغل عليه بحسابى لما ربنا يكرمنى بفلوس اكتر بعدين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ، فا علشان كدا بسال بس علشان اعرف هوا ليه طريقة تحليل تانية مثلا و سر ظهور الشمعة الطويلة دى ايه و كدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ؟