قديم 29-08-2012, 08:07 PM   المشاركة رقم: 98
الكاتب
a7med $amiR
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
a7med $amiR غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mahran3d المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: اعضاء ويبنار رمضان 2012 شغل من نااااااااار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahran3d نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اخى العزيز انا مبتدا لسه وارجو انك متعتمدش على تصحيحاتى لانها ممكن كمان تكون غلط بس انا بحاول اساعدك بوجهة نظرى
بالنسبه لتحليل الويكلى انا شايف ان رسم القناه باااااااااااااااااايظ خالص فى حاجات طالعه فوق القناه ودى بيتهيالى نها عدد كبير من النقاط مينفعش نتجاوزو بيتهيالى انو بيكون نموذج مثلث هابط
نيجى بقى للديلى
الترند مرسوم غلط يا معلم تاخد اول الترند من اقل قاع تحت مش عارف انت ايه اللى خلاص رسمتو كدا وتقول اسم النموذج دا الهابط اللى بتقول عليه وبعديت اعداه الاختبار للترند دا بتكون اما الترند يتكسر وخلص انما دا لو على رسمتو الصحيحه هيكون ماشى السعر مع الترند قاعات متتاليه للاعلى ماشية مع السعر وليس السعر هيعيد اختبار الترند
ودخلتلى من على فريم الاسبوع بعدها اليومى وبعدها الساعه كان المفروض تاخد الاربع ساعات معاك
بس ينفع تحليل ع الساعه على طول برضو لو شغلك هيكون كلو على فريم الساعه بعد كدا
راسم الخطوط من نص القناه ليه ؟؟؟ هاتها من اولها ومشيها صح متخليش فى حاجات طالعه منها ارسم خط القناه العلوى من فوق من اول اول قمه لاخر قمه من تحت وخط القناه السفلى من اول قاع من فوق لاقل قاع من تحت ومتخليش اى حاجت مخترقه القناه غير لو بسيطه جدا متاثرش عليها
وهو دا الكلام يا كبير ...... الى الامام اغلط تانى ونتعلم تانى
انا سعيد بنشاطك ويارب يستمر

تمام يا غالي

منك نستفيد ونصحح الاخطاء ف تحليل بكره ان شاء الله

عرض البوم صور a7med $amiR  
قديم 29-08-2012, 08:07 PM
a7med $amiR a7med $amiR غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: اعضاء ويبنار رمضان 2012 شغل من نااااااااار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahran3d نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اخى العزيز انا مبتدا لسه وارجو انك متعتمدش على تصحيحاتى لانها ممكن كمان تكون غلط بس انا بحاول اساعدك بوجهة نظرى
بالنسبه لتحليل الويكلى انا شايف ان رسم القناه باااااااااااااااااايظ خالص فى حاجات طالعه فوق القناه ودى بيتهيالى نها عدد كبير من النقاط مينفعش نتجاوزو بيتهيالى انو بيكون نموذج مثلث هابط
نيجى بقى للديلى
الترند مرسوم غلط يا معلم تاخد اول الترند من اقل قاع تحت مش عارف انت ايه اللى خلاص رسمتو كدا وتقول اسم النموذج دا الهابط اللى بتقول عليه وبعديت اعداه الاختبار للترند دا بتكون اما الترند يتكسر وخلص انما دا لو على رسمتو الصحيحه هيكون ماشى السعر مع الترند قاعات متتاليه للاعلى ماشية مع السعر وليس السعر هيعيد اختبار الترند
ودخلتلى من على فريم الاسبوع بعدها اليومى وبعدها الساعه كان المفروض تاخد الاربع ساعات معاك
بس ينفع تحليل ع الساعه على طول برضو لو شغلك هيكون كلو على فريم الساعه بعد كدا
راسم الخطوط من نص القناه ليه ؟؟؟ هاتها من اولها ومشيها صح متخليش فى حاجات طالعه منها ارسم خط القناه العلوى من فوق من اول اول قمه لاخر قمه من تحت وخط القناه السفلى من اول قاع من فوق لاقل قاع من تحت ومتخليش اى حاجت مخترقه القناه غير لو بسيطه جدا متاثرش عليها
وهو دا الكلام يا كبير ...... الى الامام اغلط تانى ونتعلم تانى
انا سعيد بنشاطك ويارب يستمر

تمام يا غالي

منك نستفيد ونصحح الاخطاء ف تحليل بكره ان شاء الله