قديم 23-10-2012, 05:18 AM   المشاركة رقم: 182
الكاتب
wolfkamikaz
عضو فضى
الصورة الرمزية wolfkamikaz

البيانات

الإتصالات
الحالة:
wolfkamikaz غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايه رايك ياباشا في تعليق الاوامر يعني مثلاً الباوند الشمعة الاخيرة للرينكو صاعدة وقافلة علي 1.6020 وانا اشتريت وعطيله تيك بروفت 1.6030 واستوب 23 نقطة وعلقت امر شراء تاني علي 1.6030 لو اتفعل العقد القديم هيكون قفل علي مكسب وهكذا الواحد يعلق اوامر لو مش فاضي يقعد قدام الجهاز وفي سؤال تاني انا شايف حضرتك بتعتمد علي لوت عالي يعني النقطة 50 دولار وبتكتفي بربح 5 او ست نقاط وده كويس طبعاً للي معاه رصيد يغطي الصفقات دي طيب لو واحد رصيده قليل وشغال علي لوتات صغيره 10 او 20 سنت هيكون الموضوع مربح بالنسبة ليه ولا هيكون المكسب قليل وبالنسبة للشركات اللي بتبقي 4 ارقام بس واقل تريلنج ستوب 15 نقطة طبعاً مش هينفع التريلنج عشان التيك بروفت ( 10 نقاط قيمه تكون شمعة الرينكو ) اقل من التريلنج ستوب هل في حل تاني ولا لازم يكون الحساب 5 ارقام عشان يزيد الربح ومعلش علي الأسئلة الكتيرة
انا احبذ 5 ارقام لانك تربح حتى 0.1 نقطة لكن في 4 اقل ربح 1 نقطة
نعم لوت عالي لان الحساب يغطي و ايضا ادخل في الصفقات القوية
انا اخي بدأت ب 10 سنت الصفقة و بالتدريج وصلت لهذا اللوت
لكن في الاول ادخل كثير لكن الان ليس كثير لان صفقة واحدة تكفي و الحمد لله
في بعض الاحيان يضرب ستوب لكن الارباح تغطي الحمد لله
بالنسبة لتعليق الاوامر امر جيد
و 10 و 20 سنت يعملو الاف الدولارات بعد اشهر

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور wolfkamikaz  
قديم 23-10-2012, 05:18 AM
wolfkamikaz wolfkamikaz غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايه رايك ياباشا في تعليق الاوامر يعني مثلاً الباوند الشمعة الاخيرة للرينكو صاعدة وقافلة علي 1.6020 وانا اشتريت وعطيله تيك بروفت 1.6030 واستوب 23 نقطة وعلقت امر شراء تاني علي 1.6030 لو اتفعل العقد القديم هيكون قفل علي مكسب وهكذا الواحد يعلق اوامر لو مش فاضي يقعد قدام الجهاز وفي سؤال تاني انا شايف حضرتك بتعتمد علي لوت عالي يعني النقطة 50 دولار وبتكتفي بربح 5 او ست نقاط وده كويس طبعاً للي معاه رصيد يغطي الصفقات دي طيب لو واحد رصيده قليل وشغال علي لوتات صغيره 10 او 20 سنت هيكون الموضوع مربح بالنسبة ليه ولا هيكون المكسب قليل وبالنسبة للشركات اللي بتبقي 4 ارقام بس واقل تريلنج ستوب 15 نقطة طبعاً مش هينفع التريلنج عشان التيك بروفت ( 10 نقاط قيمه تكون شمعة الرينكو ) اقل من التريلنج ستوب هل في حل تاني ولا لازم يكون الحساب 5 ارقام عشان يزيد الربح ومعلش علي الأسئلة الكتيرة
انا احبذ 5 ارقام لانك تربح حتى 0.1 نقطة لكن في 4 اقل ربح 1 نقطة
نعم لوت عالي لان الحساب يغطي و ايضا ادخل في الصفقات القوية
انا اخي بدأت ب 10 سنت الصفقة و بالتدريج وصلت لهذا اللوت
لكن في الاول ادخل كثير لكن الان ليس كثير لان صفقة واحدة تكفي و الحمد لله
في بعض الاحيان يضرب ستوب لكن الارباح تغطي الحمد لله
بالنسبة لتعليق الاوامر امر جيد
و 10 و 20 سنت يعملو الاف الدولارات بعد اشهر