قديم 24-10-2012, 01:21 AM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hisham omran المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: سؤال مهم و لازم كلة يجاوب علية و اوعى تخدعنى؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hisham omran نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا الحمد للة وصلت لدرجة كويسة فى الفوركس انا فاتح حساب تجريبى من مدة و الحمد لله محقق نتائج كويسة عاوز اعرف بقى

هو فعلا فى ربح من الفوركس؟ بمعنى كام واحد من الناس اللى فتحا حسابات سحبت فلوس
السؤال دة كمان للدكتور اسامة فى الاول و كل المشرفين الامناء يدلونى بشفافية
واية هى افضل شركة اتعامل معاها ؟
وشكراااا
انا شايف حضرتك مسجل من زمان منذ أكثر سنتين تقريبا يعنى المفروض يكون لك باع فى المجال وانت اللى تفيدنا الا اذا كنت طيلة هذه الفترة لم تتعلم شيئا ولا تثق بنفسك أو بالفوركس وشركاته والا ماكنت لتسأل هذا السؤال .
أنا من خلال مارأيت ناس متفرغة تماما للفوركس وتركوا كل شئ وراهم ليربحوا أرباح طائلة من هذا السوق واخرون خسروا المعركة وخسروا انفسهم واموالهم ومنهم من اعتزل نهائيا.
لن تستفيد اذا قال لك احدهم انه يربح ويسحب شبه يوميا او قال لك اخر انه لم يربح سنتا واحدا فلايوجد ثوابت ولكن ثق بالله وبنفسك واعمل اللى عليك واتعلم كويس جدا وخذ باسباب النجاح من ادارة راس مال وتدريب والباقى على الله.
بالتوفيق

عرض البوم صور archiwork  
قديم 24-10-2012, 01:21 AM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: سؤال مهم و لازم كلة يجاوب علية و اوعى تخدعنى؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hisham omran نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا الحمد للة وصلت لدرجة كويسة فى الفوركس انا فاتح حساب تجريبى من مدة و الحمد لله محقق نتائج كويسة عاوز اعرف بقى

هو فعلا فى ربح من الفوركس؟ بمعنى كام واحد من الناس اللى فتحا حسابات سحبت فلوس
السؤال دة كمان للدكتور اسامة فى الاول و كل المشرفين الامناء يدلونى بشفافية
واية هى افضل شركة اتعامل معاها ؟
وشكراااا
انا شايف حضرتك مسجل من زمان منذ أكثر سنتين تقريبا يعنى المفروض يكون لك باع فى المجال وانت اللى تفيدنا الا اذا كنت طيلة هذه الفترة لم تتعلم شيئا ولا تثق بنفسك أو بالفوركس وشركاته والا ماكنت لتسأل هذا السؤال .
أنا من خلال مارأيت ناس متفرغة تماما للفوركس وتركوا كل شئ وراهم ليربحوا أرباح طائلة من هذا السوق واخرون خسروا المعركة وخسروا انفسهم واموالهم ومنهم من اعتزل نهائيا.
لن تستفيد اذا قال لك احدهم انه يربح ويسحب شبه يوميا او قال لك اخر انه لم يربح سنتا واحدا فلايوجد ثوابت ولكن ثق بالله وبنفسك واعمل اللى عليك واتعلم كويس جدا وخذ باسباب النجاح من ادارة راس مال وتدريب والباقى على الله.
بالتوفيق