قديم 15-12-2012, 07:52 PM   المشاركة رقم: 596
الكاتب
النسر الذهبى
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
النسر الذهبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Rivnile المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ف ق ك - فرص قليلة كاملة الشروط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rivnile نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انما الشجاعه صبر ساعه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يكرمك ويبارك فيكى

والله يا امير لا احب الخساره لى ولا لغيرى والسيناريو اللى انا حذرت منه يوم الاربعاء مر عليه قبل كده فى السوق وخسرت فلوس كتير بسببه لكن اسوأ ما فى السيناريو ده هو انه بيقفل اخر الاسبوع فى القمم وغالبا بيفتح الاسبوع اللى بعده على جاب لفوق علشان يصفر باقى الحسابات... فربنا يستر
اشكرك على مرورك وذاكرتك القويه واتمنى انك تكون خرجت بأقل الخسائر
انا والأخوه اللى دخلوا معى فى اخر توصية لى فى ورشة اليورو دولار خرجنا بارباح والحمد لله فانا بعت من 1.3080 بهدف 1.3040 وعندما صعد مجددا لما ادخل مره اخرى لاننى كنت اتوقع له الهبوط اكثر من الهدف وهذا ما لم يفعله وهنا شعرت انه سوف يصعد ليضرب استوبات البائعين ولم ادخل مجددا

اتمنى ان نراك معنا بين الحين والأخر فى موضوع الصالون

تحياتى وتقديرى

التوقيع

نزاهة اسواق المال
الحساب الاسلامي وهم أم حقيقه
لماذا توفر شركات الوساطه هذا الكم من اﻷموال (الرافعة)؟
حوار عن الرافعة. هل هي قرض يجر نفع ؟
ـــــــــــــــــــــــــــ

وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَن ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا ﴿الكهف: ٢٨﴾

عرض البوم صور النسر الذهبى  
قديم 15-12-2012, 07:52 PM
النسر الذهبى النسر الذهبى غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ف ق ك - فرص قليلة كاملة الشروط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rivnile نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انما الشجاعه صبر ساعه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يكرمك ويبارك فيكى

والله يا امير لا احب الخساره لى ولا لغيرى والسيناريو اللى انا حذرت منه يوم الاربعاء مر عليه قبل كده فى السوق وخسرت فلوس كتير بسببه لكن اسوأ ما فى السيناريو ده هو انه بيقفل اخر الاسبوع فى القمم وغالبا بيفتح الاسبوع اللى بعده على جاب لفوق علشان يصفر باقى الحسابات... فربنا يستر
اشكرك على مرورك وذاكرتك القويه واتمنى انك تكون خرجت بأقل الخسائر
انا والأخوه اللى دخلوا معى فى اخر توصية لى فى ورشة اليورو دولار خرجنا بارباح والحمد لله فانا بعت من 1.3080 بهدف 1.3040 وعندما صعد مجددا لما ادخل مره اخرى لاننى كنت اتوقع له الهبوط اكثر من الهدف وهذا ما لم يفعله وهنا شعرت انه سوف يصعد ليضرب استوبات البائعين ولم ادخل مجددا

اتمنى ان نراك معنا بين الحين والأخر فى موضوع الصالون

تحياتى وتقديرى