قديم 25-08-2010, 02:00 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
MAMDOH111
عضو فعال
الصورة الرمزية MAMDOH111

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MAMDOH111 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : paris1 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: بخصوص مسابقة اف اكس ارابيا شامبيون لييج..دورى ابطال ارابيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش حكاية التقة اخى مافيا الكن الموضوع ملاخبط بالنسبة لى وصرحتا انا واخد قرار مع نفسى فى عدم المشاركة بى اي مسابقة من اي نوع لا يتم متابعتها بشكلها المعتاد لى تلافى اي شبهات او اخطاء مهما كانت صغيرة وانا لا ارضى لنفسى ان اكون سببا فى عدم مشاركة اي شخص وبالاخص الاخوة المتمكنيين زي المشرفين لى انو الاهم من الفوز بى اي مسابقة هو معرفتى قدراتى بالمضاربة امام مضاربين لهم وزنهم بالسوق متلكم و معرفة المستوى الدى وصلت اليه ودا مهم جدا ولا اريد ان اعكر جو الفرحة بالمسابقة بى موضوعى هدا لدلك فضلا ياريت يتم اغلاق التصويت والموضوع دا واسف ادا زعلات حد بكلامى السابق وبالخصوص المشرفين اعتدر منكم لكن كنت عاوز اقول رائي بكل صدق و بصراحة زي ما اتفضلتم وقلتم رائيكم مشكورين عليه وبالتوفيق ان شاء الله لى الجميعنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تصور أنك زعلتنى بجد عشان مش عايز تشارك فى المسابقة

وبعدين ياباشا انا لقيت حل لك وتقدر تتفاهم معاهم على اللى يعجبك

المهم راحتك ياباشا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والحل هو أنك تدخل مجموعة المحترفين بالمنتدى ( مجموعة الموت ) مع الأعتذار لوصف المجموعة

الدكتور اسامه وعم سامى المحترم وأحمد باشا شبانه وأحمد باشا ومعاذ باشا

أنا آسف اذا كنت نسيت أى أخ لى من المحترفين وهم بفضل الله كثيرين فى المنتدى

ولكن المجموعة عددها خلص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور MAMDOH111  
قديم 25-08-2010, 02:00 PM
MAMDOH111 MAMDOH111 غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: بخصوص مسابقة اف اكس ارابيا شامبيون لييج..دورى ابطال ارابيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش حكاية التقة اخى مافيا الكن الموضوع ملاخبط بالنسبة لى وصرحتا انا واخد قرار مع نفسى فى عدم المشاركة بى اي مسابقة من اي نوع لا يتم متابعتها بشكلها المعتاد لى تلافى اي شبهات او اخطاء مهما كانت صغيرة وانا لا ارضى لنفسى ان اكون سببا فى عدم مشاركة اي شخص وبالاخص الاخوة المتمكنيين زي المشرفين لى انو الاهم من الفوز بى اي مسابقة هو معرفتى قدراتى بالمضاربة امام مضاربين لهم وزنهم بالسوق متلكم و معرفة المستوى الدى وصلت اليه ودا مهم جدا ولا اريد ان اعكر جو الفرحة بالمسابقة بى موضوعى هدا لدلك فضلا ياريت يتم اغلاق التصويت والموضوع دا واسف ادا زعلات حد بكلامى السابق وبالخصوص المشرفين اعتدر منكم لكن كنت عاوز اقول رائي بكل صدق و بصراحة زي ما اتفضلتم وقلتم رائيكم مشكورين عليه وبالتوفيق ان شاء الله لى الجميعنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تصور أنك زعلتنى بجد عشان مش عايز تشارك فى المسابقة

وبعدين ياباشا انا لقيت حل لك وتقدر تتفاهم معاهم على اللى يعجبك

المهم راحتك ياباشا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والحل هو أنك تدخل مجموعة المحترفين بالمنتدى ( مجموعة الموت ) مع الأعتذار لوصف المجموعة

الدكتور اسامه وعم سامى المحترم وأحمد باشا شبانه وأحمد باشا ومعاذ باشا

أنا آسف اذا كنت نسيت أى أخ لى من المحترفين وهم بفضل الله كثيرين فى المنتدى

ولكن المجموعة عددها خلص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة