قديم 25-08-2010, 02:05 PM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
معاذ عودات
المدير العام للموقع
الصورة الرمزية معاذ عودات

البيانات

الإتصالات
الحالة:
معاذ عودات متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : paris1 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: بخصوص مسابقة اف اكس ارابيا شامبيون لييج..دورى ابطال ارابيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش حكاية التقة اخى مافيا الكن الموضوع ملاخبط بالنسبة لى وصرحتا انا واخد قرار مع نفسى فى عدم المشاركة بى اي مسابقة من اي نوع لا يتم متابعتها بشكلها المعتاد لى تلافى اي شبهات او اخطاء مهما كانت صغيرة وانا لا ارضى لنفسى ان اكون سببا فى عدم مشاركة اي شخص وبالاخص الاخوة المتمكنيين زي المشرفين لى انو الاهم من الفوز بى اي مسابقة هو معرفتى قدراتى بالمضاربة امام مضاربين لهم وزنهم بالسوق متلكم و معرفة المستوى الدى وصلت اليه ودا مهم جدا ولا اريد ان اعكر جو الفرحة بالمسابقة بى موضوعى هدا لدلك فضلا ياريت يتم اغلاق التصويت والموضوع دا واسف ادا زعلات حد بكلامى السابق وبالخصوص المشرفين اعتدر منكم لكن كنت عاوز اقول رائي بكل صدق و بصراحة زي ما اتفضلتم وقلتم رائيكم مشكورين عليه وبالتوفيق ان شاء الله لى الجميعنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ولا يهمك يا باشا
حصل خير ان شاءالله ..,
وانت لازم تشارك .. وبزعل منك اذا ما شاركت

التوقيع

أشترك في قنواتنا على التلجرام

قناة أخبار فوركسية اقتصادية حول العالم
Telegram: Contact @news4Economic

أ.نادر غيث - اف اكس ارابيا
Telegram: Contact @naderghaith

تحليلات ومناقشات اف اكس ارابيا
Telegram: Contact @fxarabia_analysis

أمير محمد عيسي - بورصة فوركس
Telegram: Contact @borsaforex

FXCommission.com/ best cashback
Telegram: Contact @fxcommission

اف اكس ارابيا-Fx-Arabia.com
Telegram: Contact @fxarabia

عرض البوم صور معاذ عودات  
قديم 25-08-2010, 02:05 PM
معاذ عودات معاذ عودات متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: بخصوص مسابقة اف اكس ارابيا شامبيون لييج..دورى ابطال ارابيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش حكاية التقة اخى مافيا الكن الموضوع ملاخبط بالنسبة لى وصرحتا انا واخد قرار مع نفسى فى عدم المشاركة بى اي مسابقة من اي نوع لا يتم متابعتها بشكلها المعتاد لى تلافى اي شبهات او اخطاء مهما كانت صغيرة وانا لا ارضى لنفسى ان اكون سببا فى عدم مشاركة اي شخص وبالاخص الاخوة المتمكنيين زي المشرفين لى انو الاهم من الفوز بى اي مسابقة هو معرفتى قدراتى بالمضاربة امام مضاربين لهم وزنهم بالسوق متلكم و معرفة المستوى الدى وصلت اليه ودا مهم جدا ولا اريد ان اعكر جو الفرحة بالمسابقة بى موضوعى هدا لدلك فضلا ياريت يتم اغلاق التصويت والموضوع دا واسف ادا زعلات حد بكلامى السابق وبالخصوص المشرفين اعتدر منكم لكن كنت عاوز اقول رائي بكل صدق و بصراحة زي ما اتفضلتم وقلتم رائيكم مشكورين عليه وبالتوفيق ان شاء الله لى الجميعنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ولا يهمك يا باشا
حصل خير ان شاءالله ..,
وانت لازم تشارك .. وبزعل منك اذا ما شاركت