قديم 26-08-2010, 06:48 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
greenius
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
greenius غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Rivnile المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: الفوليوم فى الفوركس حقيقة .. ولكن!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rivnile نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

للأسف اخى الكريم
لم اتابع هذا الموضوع بالمنتدى الاجنبى.. ولكن هناك مضاربين كبار فى منتدى فوركس فاكتورى يعتمدون على المؤشر و بشكل خاص فى التعامل مع مؤشر ستاندرد اند بورز 500
ولكننى هنا بصدد وضع تجربتى الشخصية مع المؤشر ومتابعتى اليومية له لفترة سنة تقريباً
بالنسبة للتغذية اعتقد ان شركة اف اكس دى دى تعطى تغذية صادقة للفوليوم وهذا ايضا من واقع تجربتى والله اعلم
اما بالنسبة لل e- signal فأعتقد انها مكلفة وتعتمد على طريقة VSA لتوم ويليامز
ليه تدفع اكتر لما ممكن ما تدفعش خالص؟نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلامك سليم هوة بي فوريكس فاكتوري انا استعملت الموؤشر فقط بي كسر شمعة عند البار الاحمر فقط لاكن استعماله اكثر من ذلك وانا اتطلب من الجميع المشاركة في الموضوع واعتبرة هام جداجدا

التوقيع

GREENIUS

عرض البوم صور greenius  
قديم 26-08-2010, 06:48 PM
greenius greenius غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: الفوليوم فى الفوركس حقيقة .. ولكن!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rivnile نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

للأسف اخى الكريم
لم اتابع هذا الموضوع بالمنتدى الاجنبى.. ولكن هناك مضاربين كبار فى منتدى فوركس فاكتورى يعتمدون على المؤشر و بشكل خاص فى التعامل مع مؤشر ستاندرد اند بورز 500
ولكننى هنا بصدد وضع تجربتى الشخصية مع المؤشر ومتابعتى اليومية له لفترة سنة تقريباً
بالنسبة للتغذية اعتقد ان شركة اف اكس دى دى تعطى تغذية صادقة للفوليوم وهذا ايضا من واقع تجربتى والله اعلم
اما بالنسبة لل e- signal فأعتقد انها مكلفة وتعتمد على طريقة VSA لتوم ويليامز
ليه تدفع اكتر لما ممكن ما تدفعش خالص؟نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلامك سليم هوة بي فوريكس فاكتوري انا استعملت الموؤشر فقط بي كسر شمعة عند البار الاحمر فقط لاكن استعماله اكثر من ذلك وانا اتطلب من الجميع المشاركة في الموضوع واعتبرة هام جداجدا