قديم 12-01-2013, 10:21 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ringooo المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: دعوة هامه للنقاش تحويل حساب من 10 الاف دولار الي ..... في 10 شهور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياحبيبي اول شي اتمنى تعطيني الرابط ،،، ابغى اشوف شركة التداول اللي شغال عليها

ثانيا ،، فيه اكسبيرت الاستاذ وضح جربته على احد الشركات النص كم وحققت فيه 200 الف خلال 24 ساعه ههههههه
انا بحثت عن شركة ggc -server مالقيت لها اي اثر على ارض الواقع

اعطيني الرابط وانا اجيب لك خبره
اولا مفيش حاجة اسمها ggc-server لان دا اسم السيرفر وعادي دا ربما اختصار لاسم الشركة يعني

ثانيا الرابط اانا مردتش احطه علشان خوفت ليكون مخالفة لقوانين المنتدي وبشكل عام الرابط مش هيفيد في حاجة لان اصلا الاشتراك معاه مغلق من عنده

ثالثا انا لو كنت لقيت النتايج دي في موقع غير موقع mql5 اقسم بالله ما كنت صدقت ولا عمري كنت هصدق بس سبحان الله بجد المعلومة الي انا خدتها دي اثبتت ان فعلا ممكن تحقيق المستحيل وان فيه طرق فعالة في السوق علي الاقل في الوقت حالي او في الوقت السابق ودا معناه ان ممكن يكون فيه طرق في المستقبل فعاله ايضا

التوقيع

لا يجوز أن تعطي صوتك لملتح ٍلمجرد أنه ملتح إلا لمن يستحق، فإن تعطي صوتك لرجل ملتح لمجرد أنه ملتح وأنت لا تعرف كفاءته فهذا

لا يجوز وهذه شهادة زور ستسأل عنها يوم القيامة لكن لابد أن تعطي صوتك لأهل الاستقامة والخبرة" الشيخ محمد عبد المقصود حفِظه الله

عرض البوم صور ringooo  
قديم 12-01-2013, 10:21 PM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: دعوة هامه للنقاش تحويل حساب من 10 الاف دولار الي ..... في 10 شهور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياحبيبي اول شي اتمنى تعطيني الرابط ،،، ابغى اشوف شركة التداول اللي شغال عليها

ثانيا ،، فيه اكسبيرت الاستاذ وضح جربته على احد الشركات النص كم وحققت فيه 200 الف خلال 24 ساعه ههههههه
انا بحثت عن شركة ggc -server مالقيت لها اي اثر على ارض الواقع

اعطيني الرابط وانا اجيب لك خبره
اولا مفيش حاجة اسمها ggc-server لان دا اسم السيرفر وعادي دا ربما اختصار لاسم الشركة يعني

ثانيا الرابط اانا مردتش احطه علشان خوفت ليكون مخالفة لقوانين المنتدي وبشكل عام الرابط مش هيفيد في حاجة لان اصلا الاشتراك معاه مغلق من عنده

ثالثا انا لو كنت لقيت النتايج دي في موقع غير موقع mql5 اقسم بالله ما كنت صدقت ولا عمري كنت هصدق بس سبحان الله بجد المعلومة الي انا خدتها دي اثبتت ان فعلا ممكن تحقيق المستحيل وان فيه طرق فعالة في السوق علي الاقل في الوقت حالي او في الوقت السابق ودا معناه ان ممكن يكون فيه طرق في المستقبل فعاله ايضا