قديم 23-01-2013, 06:33 PM   المشاركة رقم: 4027
الكاتب
Eng.Hamada
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Eng.Hamada غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عارفين يا صديقى .. هارمونيك او موجى او برايس اكشن .. كلة شغال المهم مين يتقن نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. بس بقولك اية امسح الاستوكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة من حساباتك خالص .. صدقنى اشارات متاخرة وتابع للسعر .. زى اخواتة .. وفكرة التشبع .. اساسها الدايفرجنس .. وليس العمل بالاستوك بالطرق التقليدية ..
تمام ياريس
معاك حق الاستوك اشارات متأخرة وتابع للسعر بس انا مبعتمدش عليه لوحده بيأكد الصعود بلوكه صاعده مع التقاطع او بعده بلوكه بالكتير والهبوط بلوكه هابطه غير كده هو مجرد تأكيد للدخول بنظامنا اللي متبعينه مع الهارمونيك

التوقيع

ما عندالناس ينفذ وما عند الله باق لا حدود له
الحمد لله على ما أعطى والحمد لله على ما أخذ

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله ، و إن كان في الأرض فأخرجه ، و إن كان بعيداً فقربه ،
و إن كان قريبا فيسره ، و إن كان قليلاً فكثره ، و إن كان كثيراً فبارك لي فيه

عرض البوم صور Eng.Hamada  
قديم 23-01-2013, 06:33 PM
Eng.Hamada Eng.Hamada غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عارفين يا صديقى .. هارمونيك او موجى او برايس اكشن .. كلة شغال المهم مين يتقن نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. بس بقولك اية امسح الاستوكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة من حساباتك خالص .. صدقنى اشارات متاخرة وتابع للسعر .. زى اخواتة .. وفكرة التشبع .. اساسها الدايفرجنس .. وليس العمل بالاستوك بالطرق التقليدية ..
تمام ياريس
معاك حق الاستوك اشارات متأخرة وتابع للسعر بس انا مبعتمدش عليه لوحده بيأكد الصعود بلوكه صاعده مع التقاطع او بعده بلوكه بالكتير والهبوط بلوكه هابطه غير كده هو مجرد تأكيد للدخول بنظامنا اللي متبعينه مع الهارمونيك