قديم 27-01-2013, 03:46 AM   المشاركة رقم: 947
الكاتب
fady
عضو متميز
الصورة الرمزية fady

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fady غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.جوزيف ايهاب المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ★ اقتناص بعض النقاط بالتداول علي الاخبار ★

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m4sry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى الكريم الطريقة الى حضرتك بتشرحها دى خطيرة جدا لانك كدة داخل فل مارجن ولو حصل خسارة لا قدر الله مش هتقدر تدخل صفقه تانية ب10 دولار ع حساب 500 دولار لان مش هيكون فى مارجن يكفى الصفقه هتضطر تدخل بلوت اقل وبكدة تكون ورطت نفسك انما المخاطرة المحسوبة انك تدخل بلوت لو خسرت صفقه به تقدر تعوض فى صفقه تانية بنفس قيمة اللوت السابق لانى مجرب الفل مارجن دة قبل كدة وطيرلى 3 حسابات لكن بعد ما بقيت ادخل بالطريقة الحاليه الحمد لله نهاية الشهر ارباح مش لازم نطمع .
بالتوفيق ان شاء الله .
انا بميل للراي ده بس ازاي احسب انسب قيمة عقد و يكون في نفس الوقت مش قليل علشلن احس ب المكسب انا عايز ابتدي ب 500 انت قلت قبل كدة ب 5$ بس عايز اعرف حسبتها ازاي

التوقيع

عرض البوم صور fady  
قديم 27-01-2013, 03:46 AM
fady fady غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ★ اقتناص بعض النقاط بالتداول علي الاخبار ★

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m4sry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى الكريم الطريقة الى حضرتك بتشرحها دى خطيرة جدا لانك كدة داخل فل مارجن ولو حصل خسارة لا قدر الله مش هتقدر تدخل صفقه تانية ب10 دولار ع حساب 500 دولار لان مش هيكون فى مارجن يكفى الصفقه هتضطر تدخل بلوت اقل وبكدة تكون ورطت نفسك انما المخاطرة المحسوبة انك تدخل بلوت لو خسرت صفقه به تقدر تعوض فى صفقه تانية بنفس قيمة اللوت السابق لانى مجرب الفل مارجن دة قبل كدة وطيرلى 3 حسابات لكن بعد ما بقيت ادخل بالطريقة الحاليه الحمد لله نهاية الشهر ارباح مش لازم نطمع .
بالتوفيق ان شاء الله .
انا بميل للراي ده بس ازاي احسب انسب قيمة عقد و يكون في نفس الوقت مش قليل علشلن احس ب المكسب انا عايز ابتدي ب 500 انت قلت قبل كدة ب 5$ بس عايز اعرف حسبتها ازاي