قديم 15-02-2013, 03:03 AM   المشاركة رقم: 5034
الكاتب
MoHaMeD EgY
عضو متميز
الصورة الرمزية MoHaMeD EgY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MoHaMeD EgY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة J3ifer نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاستراتيجية استراتيجيتك يا باشاا متخفش ههههههه بس الا كنت اقصده انه المؤشر موجود وكانوا ناس متابعين عمله في منتدى اجنبي واسم الموضوع renko system with mihailo
أما الطريقة فهي طريقتك ويكفي الجهد والشروحات والفيديوهات اللي عملتها ده بجد مجهوود رائع تشكر عليه

وبالنسبة للمؤشر هو دا اخر مؤشر تم اعتماده وحسب قولهم انه أقوى واحد فيهم وما يعيد رسم نفسه
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههه ايه يا محمد انته دايما كذا باخر الليل تبقى مش مركز ولا ايه ... أنا لسه منتبه انك كنت بتتكلم عن المجنون ولكن الشارت الا ارفقته كان يورو ين وراجع الصورة الا ارفقتها انت بمشاركتك الاولىنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههه شكل الدراسه ضربتلى دماغى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كنت كاتب فى بدايه المشاركه انه المجنون وحللتع ع اساس انه المجنون وطلع اليورو يننقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

يوجد ثلاثة مستويات للعقول
العقل الراقى وهو يناقش الأفكار .. العقل المتوسط وهو يناقش الأحداث .. العقل الصغير وهو يناقش الناس
لذلك أترك الناس كما هى وناقش افكارهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة MoHaMeD EgY ; 15-02-2013 الساعة 03:22 AM
عرض البوم صور MoHaMeD EgY  
قديم 15-02-2013, 03:03 AM
MoHaMeD EgY MoHaMeD EgY غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

الاستراتيجية استراتيجيتك يا باشاا متخفش ههههههه بس الا كنت اقصده انه المؤشر موجود وكانوا ناس متابعين عمله في منتدى اجنبي واسم الموضوع renko system with mihailo
أما الطريقة فهي طريقتك ويكفي الجهد والشروحات والفيديوهات اللي عملتها ده بجد مجهوود رائع تشكر عليه

وبالنسبة للمؤشر هو دا اخر مؤشر تم اعتماده وحسب قولهم انه أقوى واحد فيهم وما يعيد رسم نفسه

ههههههه ايه يا محمد انته دايما كذا باخر الليل تبقى مش مركز ولا ايه ... أنا لسه منتبه انك كنت بتتكلم عن المجنون ولكن الشارت الا ارفقته كان يورو ين وراجع الصورة الا ارفقتها انت بمشاركتك الاولىنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ههههههه شكل الدراسه ضربتلى دماغى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كنت كاتب فى بدايه المشاركه انه المجنون وحللتع ع اساس انه المجنون وطلع اليورو يننقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة MoHaMeD EgY ; 15-02-2013 الساعة 03:22 AM.