قديم 16-02-2013, 05:26 PM   المشاركة رقم: 5145
الكاتب
مصطفي حلمي
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مصطفي حلمي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مزيد من التفاعل
يلا

يعني بالعربي اما تدبلا حسابك ب5 عمليات متتالية بهدف 10 نقاط (مش عارفة مع السبرد او بدونة بس مش مهم)
او تخسر حسابك ب عمليتين بخسارة 20 نقطة (وكمان مش عارفة مع الحتساب السبرد او من دون بس كمان مش حتفرق)

يا مصطفى بجد خليك في المهم........

؟؟؟نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يا مصطفى بجد خليك في المهم........نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لو ركزتي شوية حتلاقي كلامك مش مظبوط (تخسر حسابك ب عمليتين بخسارة 20 نقطة)

ولو شاييفه المشاركة ( بالنسبة ليكي ) مش مهم او مش يستاهل التعليق فكان ممكن تستغلي الوقت اللي ضيعته في كتابة التعليق في غمل المهم من وجهة نظرك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا يا اختي شايف الموضوع مهم و انا طبقته علي حسابي الحقيقي و غيره بيطبقو
و كنت عايز اعرف رأي الناس ( طبعا اللي بس شايفينه مهم ) فيما اطرح من افكار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و متشكر جدا و مستنين منك المهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور مصطفي حلمي  
قديم 16-02-2013, 05:26 PM
مصطفي حلمي مصطفي حلمي غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مزيد من التفاعل
يلا

يعني بالعربي اما تدبلا حسابك ب5 عمليات متتالية بهدف 10 نقاط (مش عارفة مع السبرد او بدونة بس مش مهم)
او تخسر حسابك ب عمليتين بخسارة 20 نقطة (وكمان مش عارفة مع الحتساب السبرد او من دون بس كمان مش حتفرق)

يا مصطفى بجد خليك في المهم........

؟؟؟نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

يا مصطفى بجد خليك في المهم........نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لو ركزتي شوية حتلاقي كلامك مش مظبوط (تخسر حسابك ب عمليتين بخسارة 20 نقطة)

ولو شاييفه المشاركة ( بالنسبة ليكي ) مش مهم او مش يستاهل التعليق فكان ممكن تستغلي الوقت اللي ضيعته في كتابة التعليق في غمل المهم من وجهة نظرك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا يا اختي شايف الموضوع مهم و انا طبقته علي حسابي الحقيقي و غيره بيطبقو
و كنت عايز اعرف رأي الناس ( طبعا اللي بس شايفينه مهم ) فيما اطرح من افكار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و متشكر جدا و مستنين منك المهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة