قديم 16-02-2013, 05:33 PM   المشاركة رقم: 5147
الكاتب
مصطفي حلمي
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مصطفي حلمي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب ممكن توضحلى انت عايز تحقق كام فى الميه ربح يومياً ؟
والريسك هيكون 1:1 ولا 2:1 ؟
عشان اعرف اظبط الـ Exel
شوف يا اخي
الرسك 1:2
الهدف 10 + السبريد
الستوب 20 بدون السبريد
افضل الازواج اقلها سبريد و ذات الحركة السريعة ( اليورو ين اساسي طبعا ) و معانا الدولار ين و اليورو دولار و الاسترليني دولار و الاسترليني ين في حالة اسبريده كان كويس علي البروكر بتاعك دي الازواج اللي انا شغال عليهم ..
اللي انا شغال بيه 10 نقط في اليوم و اقفل الشارت مش عايز اكتر من كده علشان مفقدش تركيزي او اخش في صفقات غير مكتملة الشروط
لو حتعمل شييت اكسل حط يوم فريي و غالبا حيبقا الاتنين لصعوبة المتاجرة فيه ( الا لو كان عندك من الخبرة الكافة انك تتعامل مع الاخبار )
و كمان اليوم الفريي حيبقا فرصة لتجميع اي صفقات وقعت منك خلال الاسبوع و نفضل في البرنامج

تحياتي يا حبي

عرض البوم صور مصطفي حلمي  
قديم 16-02-2013, 05:33 PM
مصطفي حلمي مصطفي حلمي غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب ممكن توضحلى انت عايز تحقق كام فى الميه ربح يومياً ؟
والريسك هيكون 1:1 ولا 2:1 ؟
عشان اعرف اظبط الـ Exel
شوف يا اخي
الرسك 1:2
الهدف 10 + السبريد
الستوب 20 بدون السبريد
افضل الازواج اقلها سبريد و ذات الحركة السريعة ( اليورو ين اساسي طبعا ) و معانا الدولار ين و اليورو دولار و الاسترليني دولار و الاسترليني ين في حالة اسبريده كان كويس علي البروكر بتاعك دي الازواج اللي انا شغال عليهم ..
اللي انا شغال بيه 10 نقط في اليوم و اقفل الشارت مش عايز اكتر من كده علشان مفقدش تركيزي او اخش في صفقات غير مكتملة الشروط
لو حتعمل شييت اكسل حط يوم فريي و غالبا حيبقا الاتنين لصعوبة المتاجرة فيه ( الا لو كان عندك من الخبرة الكافة انك تتعامل مع الاخبار )
و كمان اليوم الفريي حيبقا فرصة لتجميع اي صفقات وقعت منك خلال الاسبوع و نفضل في البرنامج

تحياتي يا حبي