قديم 16-02-2013, 11:05 PM   المشاركة رقم: 808
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : egypt25 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ███ الورشة الثلاثية الشهرية ███

مبروك يا اخي

هو فعلا اظاهر فيه مشكلة غير مقصودة سواء مني او من مشرفنا الغالي جوزيف

ودي ممكن اي حد يقع فيها وانا اكتشفتها صدفة احنا لاخر لحظة مكناش عارفين المشكلة فين

انا فتحت حساب ديمو علشان اتابع عليه التوصيات المهم الحساب دا ب 1000 دولار وضيفت عليه مزودين كتير طبعا الرافعة والهامش ميستحملوش

فا والله اعلم كانت الصفقات بتتقفل عندي بسبب الموضوع دا

بالنسبة لتوصيتك يا اخي فا كويس انك عرفت الخطأ منين علشان تعالجة انا عارف ان دي مشكلة للناس الي بتحط اوامر معلقة

وكمان فيه مشكلة السيستم دا مينفعش للمضاعفات علشان حجم اللوت ثابت في حسابات العملاء

ياريت الناس اصحاب الطرق ياخدو بالهم كويس جدا

التوقيع

لا يجوز أن تعطي صوتك لملتح ٍلمجرد أنه ملتح إلا لمن يستحق، فإن تعطي صوتك لرجل ملتح لمجرد أنه ملتح وأنت لا تعرف كفاءته فهذا

لا يجوز وهذه شهادة زور ستسأل عنها يوم القيامة لكن لابد أن تعطي صوتك لأهل الاستقامة والخبرة" الشيخ محمد عبد المقصود حفِظه الله

عرض البوم صور ringooo  
قديم 16-02-2013, 11:05 PM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ███ الورشة الثلاثية الشهرية ███

مبروك يا اخي

هو فعلا اظاهر فيه مشكلة غير مقصودة سواء مني او من مشرفنا الغالي جوزيف

ودي ممكن اي حد يقع فيها وانا اكتشفتها صدفة احنا لاخر لحظة مكناش عارفين المشكلة فين

انا فتحت حساب ديمو علشان اتابع عليه التوصيات المهم الحساب دا ب 1000 دولار وضيفت عليه مزودين كتير طبعا الرافعة والهامش ميستحملوش

فا والله اعلم كانت الصفقات بتتقفل عندي بسبب الموضوع دا

بالنسبة لتوصيتك يا اخي فا كويس انك عرفت الخطأ منين علشان تعالجة انا عارف ان دي مشكلة للناس الي بتحط اوامر معلقة

وكمان فيه مشكلة السيستم دا مينفعش للمضاعفات علشان حجم اللوت ثابت في حسابات العملاء

ياريت الناس اصحاب الطرق ياخدو بالهم كويس جدا