قديم 26-02-2013, 06:36 AM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
black sun
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
black sun غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : الشامي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: حقيقة الفوركس اللعبة القذرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed rabee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا اله الا الله محمد رسول الله

سامحني اخي الكريم علي التدخل ..دائما متابع بصمت لكل مواضيع المنتدي ولكن اريد ان اشارك في موضوعك

انا اقل خبرة منك طبعا ومن كل اساتذتنا الكرام في المنتدي اللي اتعلمنا علي ايديهم الفوركس اصلا وربنا يجازيهم خير يارب

**
حضرتك قولت لعبه قذره والبنك بيبيع لما يشووف الكل بيشتري وهكذا .. يعني من الاخر بيضرب استوبات

انهي بنك بالظبط ... يعني في امريكا ؟؟ ولا اليابان ؟؟ ولا بنوك الاتحاد الاوربي كلها ؟؟ ولا القوي الاقتصاديه غير البنوك المركزيه ؟؟

هل يا تري كلهم بيتفقوا علي حاجه واحده في نفس الوقت وبنفس القرار !!

**
طبعا الكل متفق علي ان فيه لعب في الفوركس وكتير التحليل الفني بيخطا وهكذا

لكن مش بالدرجه اللي حضرتك صورتها وانها لعبه قذرة وووووووو

طيب طالما هو لعبه قذره وليس المقصود به تجاره شريفه وفقا لقواعد وقوانين .. ازاي حضرتك مكمل فيه وهتشرحلنا طريقه للاسكالبينج ؟؟

يبقي حضرتك يا اما مكمل شغل في الفوركس وقدرت تحقق منه ربح بالطريقه اللي حضرتك هتشرحها ويبقي الفوركس طلع فيه ربح وخير وكل حاجه اهوو
يا اما حضرتك مجربتهاش وهتشرحها من غير تطبيق منك عشان الفوركس مفيهوش خير وبالتالي يبقي الاولي اننا نترك المجال مش ندخل فيه اكتر

اسف علي الاطاله واسف علي التدخل في الموضوع بس حبيت افهم مش اكتر

وياريت تتقبل كلامي بصدر رحب

والسلام عليكم

بعتقد اخي انك قولت كل الي انا عايز اقوله . شكرا ليك

عرض البوم صور black sun  
قديم 26-02-2013, 06:36 AM
black sun black sun غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: حقيقة الفوركس اللعبة القذرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed rabee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا اله الا الله محمد رسول الله

سامحني اخي الكريم علي التدخل ..دائما متابع بصمت لكل مواضيع المنتدي ولكن اريد ان اشارك في موضوعك

انا اقل خبرة منك طبعا ومن كل اساتذتنا الكرام في المنتدي اللي اتعلمنا علي ايديهم الفوركس اصلا وربنا يجازيهم خير يارب

**
حضرتك قولت لعبه قذره والبنك بيبيع لما يشووف الكل بيشتري وهكذا .. يعني من الاخر بيضرب استوبات

انهي بنك بالظبط ... يعني في امريكا ؟؟ ولا اليابان ؟؟ ولا بنوك الاتحاد الاوربي كلها ؟؟ ولا القوي الاقتصاديه غير البنوك المركزيه ؟؟

هل يا تري كلهم بيتفقوا علي حاجه واحده في نفس الوقت وبنفس القرار !!

**
طبعا الكل متفق علي ان فيه لعب في الفوركس وكتير التحليل الفني بيخطا وهكذا

لكن مش بالدرجه اللي حضرتك صورتها وانها لعبه قذرة وووووووو

طيب طالما هو لعبه قذره وليس المقصود به تجاره شريفه وفقا لقواعد وقوانين .. ازاي حضرتك مكمل فيه وهتشرحلنا طريقه للاسكالبينج ؟؟

يبقي حضرتك يا اما مكمل شغل في الفوركس وقدرت تحقق منه ربح بالطريقه اللي حضرتك هتشرحها ويبقي الفوركس طلع فيه ربح وخير وكل حاجه اهوو
يا اما حضرتك مجربتهاش وهتشرحها من غير تطبيق منك عشان الفوركس مفيهوش خير وبالتالي يبقي الاولي اننا نترك المجال مش ندخل فيه اكتر

اسف علي الاطاله واسف علي التدخل في الموضوع بس حبيت افهم مش اكتر

وياريت تتقبل كلامي بصدر رحب

والسلام عليكم

بعتقد اخي انك قولت كل الي انا عايز اقوله . شكرا ليك