قديم 27-03-2013, 01:37 AM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
eso.fx
عضو جديد
الصورة الرمزية eso.fx

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eso.fx غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eso.fx المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: طريقتى على الرينكو والنجاح 99% اتمنى تبقى اكسبيرت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرشد اليافعي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أهلاً بك اخي الحبيب بيننا

ان شاء تفيد وتستفيد وتزداد خبرة وربح يارب

المؤشر اذا كان لا يعيد رسم نفسه فالفكرة ممتازه جداً

موفق اخي
شكرا اخى العزيز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser81 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا اخي......... هل فعلا جربت الطريقة و اشتريت و بعت....... لانو المؤشر اللي ارفقتو يعيد رسم نفسو بامتياز حتى انو يعود اربع شمعات للوراء......... على العموم الطريقة يدويا ستخسر...... لنو ساعة الحركة الشديدة انت لن تلحق تفتح على السعر المناسب....... لكن لو اكسبرت اتوقع انو يكون نسبة نجاحو اكثر من 50 في المائة..لكن 90 اسف لا يمكن..... و على فكرة لا يهم البوكس 10 او 5 ......... كان سبق و طلبت من الاخ موفينج اكسبرت بهذه الطريقة لكن لا ادري ان كان ممكن برمجيا اكسبرت على مؤشر شديد التغير

شكرا على الرد و المشاركه ولكن المؤشر لا يعيد رسم نفسه عندى وبخصوص السرعه فى العمل انت معاك حق انا بدخل فى الفتره الاسيويه بس عشان الحق السفقات والحمد لله بكسب من اليدوى وشايف ان الاكسبيرت يكون افضل طبعا فى كل الاحوال وبخصوص البوكس انا افضل العمل على 10 بب لانه بتكون نتجته افضل من اللى اقل منه وانا مجرب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البدوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخوي موفق ان شاء الله في تجارتك انا معترض على النسبة .. خليها 50% حتى اقتنع وبعدين نشوف المؤشر
دام السولافة فيها مؤشر يبقى النجاح للسعر الي حرك المؤشر وليس للمؤشر الي اترسم بعد السعر

الله يعطيك العافيه اخوي .. وتسلم على حبك الخير للجميع
شكرا اخ على كلامك و فعلا السر فى حركه السعر و اللى بيعكسه المؤشر وايضا شارت الرينكو

وشكرا لكم جميعا واذا كان النسبه مديقاكم نخليها 75 % بس اى خدمه بس جربه الاول

عرض البوم صور eso.fx  
قديم 27-03-2013, 01:37 AM
eso.fx eso.fx غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: طريقتى على الرينكو والنجاح 99% اتمنى تبقى اكسبيرت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرشد اليافعي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أهلاً بك اخي الحبيب بيننا

ان شاء تفيد وتستفيد وتزداد خبرة وربح يارب

المؤشر اذا كان لا يعيد رسم نفسه فالفكرة ممتازه جداً

موفق اخي
شكرا اخى العزيز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser81 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا اخي......... هل فعلا جربت الطريقة و اشتريت و بعت....... لانو المؤشر اللي ارفقتو يعيد رسم نفسو بامتياز حتى انو يعود اربع شمعات للوراء......... على العموم الطريقة يدويا ستخسر...... لنو ساعة الحركة الشديدة انت لن تلحق تفتح على السعر المناسب....... لكن لو اكسبرت اتوقع انو يكون نسبة نجاحو اكثر من 50 في المائة..لكن 90 اسف لا يمكن..... و على فكرة لا يهم البوكس 10 او 5 ......... كان سبق و طلبت من الاخ موفينج اكسبرت بهذه الطريقة لكن لا ادري ان كان ممكن برمجيا اكسبرت على مؤشر شديد التغير

شكرا على الرد و المشاركه ولكن المؤشر لا يعيد رسم نفسه عندى وبخصوص السرعه فى العمل انت معاك حق انا بدخل فى الفتره الاسيويه بس عشان الحق السفقات والحمد لله بكسب من اليدوى وشايف ان الاكسبيرت يكون افضل طبعا فى كل الاحوال وبخصوص البوكس انا افضل العمل على 10 بب لانه بتكون نتجته افضل من اللى اقل منه وانا مجرب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البدوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخوي موفق ان شاء الله في تجارتك انا معترض على النسبة .. خليها 50% حتى اقتنع وبعدين نشوف المؤشر
دام السولافة فيها مؤشر يبقى النجاح للسعر الي حرك المؤشر وليس للمؤشر الي اترسم بعد السعر

الله يعطيك العافيه اخوي .. وتسلم على حبك الخير للجميع
شكرا اخ على كلامك و فعلا السر فى حركه السعر و اللى بيعكسه المؤشر وايضا شارت الرينكو

وشكرا لكم جميعا واذا كان النسبه مديقاكم نخليها 75 % بس اى خدمه بس جربه الاول