قديم 29-03-2013, 08:19 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
zogota
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
zogota غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : zogota المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تم الانسحاب من شركة exnees وهذا هو السبب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاخ عمر على حسب اعتقادى فهو تابع لمنتدى اف اكس ارابيا و ليس لشركة اكسنس و هو مجرد متطوع من اجل مساعدة المتداولين عبر هذه الشركة
اما بالنسبة للهيدج كان افضل حل للحفاظ على الاموال حتى تعمل ايداع و بعدها تقتنص فرصة كى تغلق احد الامرين و تنقذ ما يمكن انقاذه
مع احترامى الشديد لك الحل كان فى يدك انت و ليس الشركة
الحل كان في يدي انا للحفاظ علي اموالي والخروج بعد ذلك من الشركة الفاشلة ..

ولكن انا اعمل ليه هيدج وانا شايف ان السعر هيروح زي ما انا عايز مثلا !! العيب واضح جدا ان هو من الشركة اللي علي طول صيانة صيانة صيانة

المفروض دا يكون ردك مش ردك بتعتب عليا ان انا محفظتش علي فلوسي وفي نفس الوقت مش بتعتب علي الشركة اللي فيها مشاكل ؟! وبتصعب الموضوع علي العملاء .. ومن الاخر كدا بتتفن في ازي تخسر العميل فلوسه

عرض البوم صور zogota  
قديم 29-03-2013, 08:19 PM
zogota zogota غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: تم الانسحاب من شركة exnees وهذا هو السبب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاخ عمر على حسب اعتقادى فهو تابع لمنتدى اف اكس ارابيا و ليس لشركة اكسنس و هو مجرد متطوع من اجل مساعدة المتداولين عبر هذه الشركة
اما بالنسبة للهيدج كان افضل حل للحفاظ على الاموال حتى تعمل ايداع و بعدها تقتنص فرصة كى تغلق احد الامرين و تنقذ ما يمكن انقاذه
مع احترامى الشديد لك الحل كان فى يدك انت و ليس الشركة
الحل كان في يدي انا للحفاظ علي اموالي والخروج بعد ذلك من الشركة الفاشلة ..

ولكن انا اعمل ليه هيدج وانا شايف ان السعر هيروح زي ما انا عايز مثلا !! العيب واضح جدا ان هو من الشركة اللي علي طول صيانة صيانة صيانة

المفروض دا يكون ردك مش ردك بتعتب عليا ان انا محفظتش علي فلوسي وفي نفس الوقت مش بتعتب علي الشركة اللي فيها مشاكل ؟! وبتصعب الموضوع علي العملاء .. ومن الاخر كدا بتتفن في ازي تخسر العميل فلوسه