قديم 04-04-2013, 11:51 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
النسر الذهبى
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
النسر الذهبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mrgoba5 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اقتراح بخصوص الورش الرسميه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrgoba5 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخ خالد شكرا لمرورك لكن انت لو تابعت التحاليل اللي بتتقال وماعندكش خبره حتتتتتتتتتوه يمكن انا شكرت في ورشتك وقلت انها الوحيده اللي ثابته علي مبدأها مش ماشيه مع التيار وخلاص ( مذكور ف ورشة اليورو دولار ) لكن في الورش الرسميه ماينفعش يطلع واحد يقول السعر حينزل وييجي بعدها يجيبلي مشاركه كانت ليه من يومين ويقول شوفتو اهو طلع زي ما كنت قايل وييجي واحد تاني بعدها بشويه يقول انا اتوقع ان السعر نازل ولما ييجي عضو مبتدئ يقوله يعني انت ضامن انه مش حيطلع عن كده يرد عليه يقوله هو يا حينزل يا حيتذبذب ( يعني اشد فشعري ما هو السوق كله يايطلع يا ينزل يا يتذبذب )
وبعدين يعني اجي ادور علي تحليل للأخ بشار مثلا افضل ادور ولاقي مليون تحليل ف النص اكون نسيت انا بدور علي ايه اصلا وازهق واسيب الصفحه
ما اتحدث عنه هو ان الورش الرسميه هي واجهة المنتدي وكما ذكرت ف الاقتراح من حق اي عضو انه يسال ويضع رؤيته ( علي هيئة سؤال ياخد رأي المشرفين فيه ) غير ذلك يعمل ورشه خاصه بيه يحط فيها تحليلاته او ممكن يتعمل موضوع يبقي اسمه تحليلات الاعضاء
أ
اخي الكريم هل قرات المشاركة بشكل صحيح لا مشكلة دعني اقتبسها لك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف بعد هذا الصعود لا شئ يقف امامه غير 1.2970 هذه المنطقة الوحيده القادرة علي ايقافه لفتره راحة قبل ان يذهب ليخترق القمة 1.3045
انظر للكلمة جيدا وقل لي هل هذا توقع بالهبوط او النزول ؟!

ثم سالني وجاوبت

قد يهبط وقد يظل متذبذب بالأعلي المهم انه سيقف عندها إن شاء الله
ممكن ان توضح لي اين التناقض !! لامانع ان اكون اخطأت فصحح لي وشكرا لك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نزاهة اسواق المال
الحساب الاسلامي وهم أم حقيقه
لماذا توفر شركات الوساطه هذا الكم من اﻷموال (الرافعة)؟
حوار عن الرافعة. هل هي قرض يجر نفع ؟
ـــــــــــــــــــــــــــ

وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَن ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا ﴿الكهف: ٢٨﴾

عرض البوم صور النسر الذهبى  
قديم 04-04-2013, 11:51 PM
النسر الذهبى النسر الذهبى غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: اقتراح بخصوص الورش الرسميه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrgoba5 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخ خالد شكرا لمرورك لكن انت لو تابعت التحاليل اللي بتتقال وماعندكش خبره حتتتتتتتتتوه يمكن انا شكرت في ورشتك وقلت انها الوحيده اللي ثابته علي مبدأها مش ماشيه مع التيار وخلاص ( مذكور ف ورشة اليورو دولار ) لكن في الورش الرسميه ماينفعش يطلع واحد يقول السعر حينزل وييجي بعدها يجيبلي مشاركه كانت ليه من يومين ويقول شوفتو اهو طلع زي ما كنت قايل وييجي واحد تاني بعدها بشويه يقول انا اتوقع ان السعر نازل ولما ييجي عضو مبتدئ يقوله يعني انت ضامن انه مش حيطلع عن كده يرد عليه يقوله هو يا حينزل يا حيتذبذب ( يعني اشد فشعري ما هو السوق كله يايطلع يا ينزل يا يتذبذب )
وبعدين يعني اجي ادور علي تحليل للأخ بشار مثلا افضل ادور ولاقي مليون تحليل ف النص اكون نسيت انا بدور علي ايه اصلا وازهق واسيب الصفحه
ما اتحدث عنه هو ان الورش الرسميه هي واجهة المنتدي وكما ذكرت ف الاقتراح من حق اي عضو انه يسال ويضع رؤيته ( علي هيئة سؤال ياخد رأي المشرفين فيه ) غير ذلك يعمل ورشه خاصه بيه يحط فيها تحليلاته او ممكن يتعمل موضوع يبقي اسمه تحليلات الاعضاء
أ
اخي الكريم هل قرات المشاركة بشكل صحيح لا مشكلة دعني اقتبسها لك

شوف بعد هذا الصعود لا شئ يقف امامه غير 1.2970 هذه المنطقة الوحيده القادرة علي ايقافه لفتره راحة قبل ان يذهب ليخترق القمة 1.3045
انظر للكلمة جيدا وقل لي هل هذا توقع بالهبوط او النزول ؟!

ثم سالني وجاوبت

قد يهبط وقد يظل متذبذب بالأعلي المهم انه سيقف عندها إن شاء الله
ممكن ان توضح لي اين التناقض !! لامانع ان اكون اخطأت فصحح لي وشكرا لك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة