قديم 05-04-2013, 09:22 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
mrgoba5
عضو نشيط
الصورة الرمزية mrgoba5

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mrgoba5 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الهلالي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: شمعة متفصلة عشاني مخصوص، وسليبج 128 نقطة ، برجاء الدخول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن الهلالي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

علقت اوردر بيع على الدولار ين 96.11 في الساعة 2:29 بتوقيت مصر، والسعر اتنفذ في نفس الدقيقة على السعر 96.11 مع ان السعر ده محصلش على أي منصة تانية باستثناء FXDD

منصة ATC اللو كان 96.16
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

منصة xemarkets اللو كان 96.17

منصة الباري اللو كان 96.18

وبالتالي المفروض بناء على اسعار كل المنصات دي الصفقة متتنفذش لأن انا كنت حاطط الاوردر على 96.11 والسعر موصلهاش اصلا ، لكنه على FXDD وصلها !!!!!!

ودي صورة من الصفقة الي فتحتها

غير كده كنت حاطط استوب على 96.21 وهما نفذوه على 96.28 !! يعني بعديه ب 7 نقطة

المصيبة الكبيره ان اللو عندي في شمعة الساعة 2:29 بتوقيت مصر على FXDD كان 96.11 وهو سعر فتح الصفقة وبعدين طلع ضرب الاستوب مباشرة، اللو ده كان عندي انا بس، مع ان فيه منصات تانية FXDD برده عند اصدقاء ليه السعر وصل عندهم ل 96.00 >> يعني لو كان وصل عندي كنت كسبان 11 نقطة

وادي صورة من منصة صديق

يعني عاملين ليه low غلط ومتفصل عشاني بالمقاس!!!!!!!! مخصوص عشان مكسبش اي حاجه ، اخسر بس

الشمعة دي ملهاش غير معنى واحد ، ان شركة FXDD متعمده خسارتي، جايبالي شمعه مخصوص عشاني ، غير موجوده على منصات الشركات الأخرى وحتى غير موجوده على منصة FXDD لباقي العملاء.

سبحان الله

ثانيا صفقة تانية على الذهب ، انزلاق سعري ولا في الاحلم 128 نقطة !!

علقت اوردر باي ستوب عند 1555.05 زي ما هو باين في الجورنال وفعلا الاوردر وصل واتعلق في المنصة عند نفس السعر 1555.05

ولكن عند التنفيذ الصفقة اتفتحت على 1567.84 !!!!! بدل من 1555.05 يعني سليبج 128 نقطة انا اول مره في حياتي اشوف سليبج 128 نقطة !! ، الصفقة اساسا اتفحت فوق نقطة الهدف لأني كنت حاطط هدف عند 1565.05

حسبي الله ونعم الوكيل

السؤال الآن هل طبيعي ان توجد شمعة عندي غير موجوده على كل المنصات الآخري سواء كانت منصات لشركات اخرى ام لنفس الشركة عند عملاء آخرين ، وهل يعقل ان يكون هناك سليبج 128 نقطة ؟
ياريت حضرتك تحط صور المنصات الاخري زي ما حضرتك حاططها ل FXDD بمعني ادق الشموع
الاختلاف اللي حاصل هو فرق جزء من الثانيه بين المنصات لكن الانزلاق حصل ف المنصات كلها مش FXDD راجع الشمعه 15:30 في المنصات الاخري حدث فيها انزلاق برده اما الاشياء الاخر ف أطالب بتفسير ليها من الشركه والمنتدي

التوقيع

TrAdE WhAt YoU SeE Not WhAt You WiSh
IF U LIKE MY COMMENT DON'T FORGET TO PRESS LIKE

عرض البوم صور mrgoba5  
قديم 05-04-2013, 09:22 PM
mrgoba5 mrgoba5 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: شمعة متفصلة عشاني مخصوص، وسليبج 128 نقطة ، برجاء الدخول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن الهلالي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

علقت اوردر بيع على الدولار ين 96.11 في الساعة 2:29 بتوقيت مصر، والسعر اتنفذ في نفس الدقيقة على السعر 96.11 مع ان السعر ده محصلش على أي منصة تانية باستثناء FXDD

منصة ATC اللو كان 96.16

منصة xemarkets اللو كان 96.17

منصة الباري اللو كان 96.18

وبالتالي المفروض بناء على اسعار كل المنصات دي الصفقة متتنفذش لأن انا كنت حاطط الاوردر على 96.11 والسعر موصلهاش اصلا ، لكنه على FXDD وصلها !!!!!!

ودي صورة من الصفقة الي فتحتها

غير كده كنت حاطط استوب على 96.21 وهما نفذوه على 96.28 !! يعني بعديه ب 7 نقطة

المصيبة الكبيره ان اللو عندي في شمعة الساعة 2:29 بتوقيت مصر على FXDD كان 96.11 وهو سعر فتح الصفقة وبعدين طلع ضرب الاستوب مباشرة، اللو ده كان عندي انا بس، مع ان فيه منصات تانية FXDD برده عند اصدقاء ليه السعر وصل عندهم ل 96.00 >> يعني لو كان وصل عندي كنت كسبان 11 نقطة

وادي صورة من منصة صديق

يعني عاملين ليه low غلط ومتفصل عشاني بالمقاس!!!!!!!! مخصوص عشان مكسبش اي حاجه ، اخسر بس

الشمعة دي ملهاش غير معنى واحد ، ان شركة FXDD متعمده خسارتي، جايبالي شمعه مخصوص عشاني ، غير موجوده على منصات الشركات الأخرى وحتى غير موجوده على منصة FXDD لباقي العملاء.

سبحان الله

ثانيا صفقة تانية على الذهب ، انزلاق سعري ولا في الاحلم 128 نقطة !!

علقت اوردر باي ستوب عند 1555.05 زي ما هو باين في الجورنال وفعلا الاوردر وصل واتعلق في المنصة عند نفس السعر 1555.05

ولكن عند التنفيذ الصفقة اتفتحت على 1567.84 !!!!! بدل من 1555.05 يعني سليبج 128 نقطة انا اول مره في حياتي اشوف سليبج 128 نقطة !! ، الصفقة اساسا اتفحت فوق نقطة الهدف لأني كنت حاطط هدف عند 1565.05

حسبي الله ونعم الوكيل

السؤال الآن هل طبيعي ان توجد شمعة عندي غير موجوده على كل المنصات الآخري سواء كانت منصات لشركات اخرى ام لنفس الشركة عند عملاء آخرين ، وهل يعقل ان يكون هناك سليبج 128 نقطة ؟
ياريت حضرتك تحط صور المنصات الاخري زي ما حضرتك حاططها ل FXDD بمعني ادق الشموع
الاختلاف اللي حاصل هو فرق جزء من الثانيه بين المنصات لكن الانزلاق حصل ف المنصات كلها مش FXDD راجع الشمعه 15:30 في المنصات الاخري حدث فيها انزلاق برده اما الاشياء الاخر ف أطالب بتفسير ليها من الشركه والمنتدي