قديم 13-04-2013, 04:25 AM   المشاركة رقم: 24
الكاتب
m4sry
عضو نشيط
الصورة الرمزية m4sry

البيانات

الإتصالات
الحالة:
m4sry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hema_x المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: لو سمحت ممكن كل مسؤول يجوبنى على السؤل ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedzaza نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ماهو المشكلة يا استاذ clirc ان خلاص معيش غير 85 دولار و انت عارف انهم ميعملوش حاجة يا اما بقى اعمل ايداع تانى بس الصراحة خايف اخسرهم تانى... انا لسة بكون نفسى و معيش سيوله اقدر اغامر بيها... بس مش عارف رغم الخسارة الشيطان عمال يقولى اودع تانى و جرب حظك عشان اعوض...
محدش ياخد حسابى يشتغلى عليه يعوضلى اى حاجة ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يعوض عليك اولا
ياغالى 85دولار لا يستهان بهم الفوركس لا يقارن براس المال يقارن بالطريقة الى بتشتغل بيها وفى ناس كتير بتعمل تدبيلات شهريا براس المال الصغير دة انا اعرف واحد حول 50 دولار ل870 دولار فى اسبوعين بس يعنى ممكن تقدر تكبر راس مالك لا انصحك تعمل ايداع حاليا اتعلم فى ال85 دولار دول افضل لك وخليك فى الاسكالبنج بالنسبة لراس مالك .
بالتوفيق اخى الكريم .

التوقيع

اللهم انصر اخواننا فى سوريا وفلسطين .

عرض البوم صور m4sry  
قديم 13-04-2013, 04:25 AM
m4sry m4sry غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: لو سمحت ممكن كل مسؤول يجوبنى على السؤل ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedzaza نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ماهو المشكلة يا استاذ clirc ان خلاص معيش غير 85 دولار و انت عارف انهم ميعملوش حاجة يا اما بقى اعمل ايداع تانى بس الصراحة خايف اخسرهم تانى... انا لسة بكون نفسى و معيش سيوله اقدر اغامر بيها... بس مش عارف رغم الخسارة الشيطان عمال يقولى اودع تانى و جرب حظك عشان اعوض...
محدش ياخد حسابى يشتغلى عليه يعوضلى اى حاجة ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يعوض عليك اولا
ياغالى 85دولار لا يستهان بهم الفوركس لا يقارن براس المال يقارن بالطريقة الى بتشتغل بيها وفى ناس كتير بتعمل تدبيلات شهريا براس المال الصغير دة انا اعرف واحد حول 50 دولار ل870 دولار فى اسبوعين بس يعنى ممكن تقدر تكبر راس مالك لا انصحك تعمل ايداع حاليا اتعلم فى ال85 دولار دول افضل لك وخليك فى الاسكالبنج بالنسبة لراس مالك .
بالتوفيق اخى الكريم .