الموضوع: ورشة الملوخيه
قديم 21-04-2013, 01:23 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
sahamhajjar
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
sahamhajjar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mrgoba5 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الملوخيه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شوف يا أستاذ أعتقد أولا انه واضح من عدد المشاركات اللي عندي انه دخولي محدود جدا على المنتديات ودي مجرد معلومة مش أكتر
المهم يا سيدي
إني أرى نفسي فيك
انتا كنت بتقول انه الفوريكس دا سوق بتاع كبار
مزبوط ؟؟؟؟
طيب
ايه رأيك تحاول تغير حاجتين
الأولى طريقة تفكيرك ونظرتك للأمور
والتانية انك تكتشف هما بيفكرو بأي طريقة و اعمل زيهم

أكاد أجزم انك حتقولي حاولت

لكن يا صديقي انا ولله الحمد في سوق الفوريكس من 11 سنة و مش لازم بجد أصرح انا بدأت بكام و عملت كام
والآن ولله الحمد انا شغال بكام
لكن يكفيك اني انا ولله الحمد الآن عندي شركة إدارة حسابات في السوق و من سوق الفوريكس عملت اللي انا و لله الحمد فيه
و على فكرة مع احترامي الشديد لإدارة المنتدى و لجميع الزوار والأعضاء دا مش إعلان عني ولا عن شركتي مالم يكن بطريقة رسمية عن طريق المنتدى

همسة :
Think Different

والله يوفقك تقبل تحياتي و مرووري لكن بجد انا أرى فيك مؤشرات النجاح و من رأي الشخصي غير فكرة انك تدخل عكس التحليل والكلام دا
باختصار شوف الأمور من ناحية تانية و اتعلم

سلام عليكم

عرض البوم صور sahamhajjar  
قديم 21-04-2013, 01:23 PM
sahamhajjar sahamhajjar غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ورشة الملوخيه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شوف يا أستاذ أعتقد أولا انه واضح من عدد المشاركات اللي عندي انه دخولي محدود جدا على المنتديات ودي مجرد معلومة مش أكتر
المهم يا سيدي
إني أرى نفسي فيك
انتا كنت بتقول انه الفوريكس دا سوق بتاع كبار
مزبوط ؟؟؟؟
طيب
ايه رأيك تحاول تغير حاجتين
الأولى طريقة تفكيرك ونظرتك للأمور
والتانية انك تكتشف هما بيفكرو بأي طريقة و اعمل زيهم

أكاد أجزم انك حتقولي حاولت

لكن يا صديقي انا ولله الحمد في سوق الفوريكس من 11 سنة و مش لازم بجد أصرح انا بدأت بكام و عملت كام
والآن ولله الحمد انا شغال بكام
لكن يكفيك اني انا ولله الحمد الآن عندي شركة إدارة حسابات في السوق و من سوق الفوريكس عملت اللي انا و لله الحمد فيه
و على فكرة مع احترامي الشديد لإدارة المنتدى و لجميع الزوار والأعضاء دا مش إعلان عني ولا عن شركتي مالم يكن بطريقة رسمية عن طريق المنتدى

همسة :
Think Different

والله يوفقك تقبل تحياتي و مرووري لكن بجد انا أرى فيك مؤشرات النجاح و من رأي الشخصي غير فكرة انك تدخل عكس التحليل والكلام دا
باختصار شوف الأمور من ناحية تانية و اتعلم

سلام عليكم