قديم 28-04-2013, 03:00 PM   المشاركة رقم: 3726
الكاتب
hector23
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hector23 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فى ورشة جديدة اتفتحت للاشيموكو فيها تفاعل اللى بيستخدم النظام دا http://www.fx-arabia.com/vb/showthre...940#post500940
ربنا يكرمك يا اخى انا عارف الورشه الجديده و نزلت فيها بعض الفرص و الاستاذ خالوود لا يتاخر ابدا فى الاجابه عن اى سؤال ربنا يكرمه و يوفقه بس انا كنت عايز اعرف راى الاخوه اللى تعلموا هنا فى الورشه اما اشتغلوا على الحساب الحقيقى هل النظام فعلا قوى مثلما يقال و هل يكفى بمفرده لان انا واحد من الناس مخنوق جدا لان كل اما اتعلم حاجه و اشتغل بها ديمو بتبقى كويسه جدا لكن اما بشتغل على الحساب الحقيقى مبشفش غير الخساره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoooj نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يعطيك العافيه فعلا نظام رائع
ربنا يكرمك يا اخى و يزيد رزقك و يبارك لك فيه هل هذه النتائج من الايشكيمو و هل على حساب حقيقى و هل تستخدم النظام لوحده و لا مع اضافات اخرى

شكرا مره اخرى وربنا يكرمك

التوقيع

[CENTER]
طاعة الله هى طريق النجاح

عرض البوم صور hector23  
قديم 28-04-2013, 03:00 PM
hector23 hector23 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فى ورشة جديدة اتفتحت للاشيموكو فيها تفاعل اللى بيستخدم النظام دا http://www.fx-arabia.com/vb/showthre...940#post500940
ربنا يكرمك يا اخى انا عارف الورشه الجديده و نزلت فيها بعض الفرص و الاستاذ خالوود لا يتاخر ابدا فى الاجابه عن اى سؤال ربنا يكرمه و يوفقه بس انا كنت عايز اعرف راى الاخوه اللى تعلموا هنا فى الورشه اما اشتغلوا على الحساب الحقيقى هل النظام فعلا قوى مثلما يقال و هل يكفى بمفرده لان انا واحد من الناس مخنوق جدا لان كل اما اتعلم حاجه و اشتغل بها ديمو بتبقى كويسه جدا لكن اما بشتغل على الحساب الحقيقى مبشفش غير الخساره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoooj نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يعطيك العافيه فعلا نظام رائع
ربنا يكرمك يا اخى و يزيد رزقك و يبارك لك فيه هل هذه النتائج من الايشكيمو و هل على حساب حقيقى و هل تستخدم النظام لوحده و لا مع اضافات اخرى

شكرا مره اخرى وربنا يكرمك