الموضوع: ورشة الاشموكو
قديم 30-04-2013, 10:02 PM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
hector23
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hector23 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : خالوود المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الاشموكو

السلام عليكم

بعد اذن الاستاذ خالود كان عندى سؤالين لحضرتك

الاول يعنى ايه توافق الفريمات اللى انا فاهمه ان الفريمات كلها تتوافق على شىء واحد مثلا اذاكان شراء لابد ان تتوافر فرص الشراء على جميع الفريمات و العكس فى البيع هل كده انا فاهم صح

السؤال الثانى انا كنت سالته فى الورشه القديمه و نفسى اعرف اجابته

هل فعلا النظام قوى مثلما يبدو و هل فى حد فى حضراتكم اشتغل به على حسابه الحقيقى انا قرات الموضوع القديم من اول صفحه لاخر صفحه و شوفت الفيديوهات و طبقت على حساب ديمو وطلع قوى جدا و سهل جدا بشكل مخوفنى ارجوكم تقولوا لى رايكم الحقيقى و هل تستخدموا اى مؤشرات اخرى بجانب المؤشرلان انا واحد اى استراتيجيه بشتغل بها على الديمو بتطلع ممتازه لكن على الحقيقى مبشفش غير خساره

انا اسف للاطاله و الازعاج مع خالص الشكر

التوقيع

[CENTER]
طاعة الله هى طريق النجاح

عرض البوم صور hector23  
قديم 30-04-2013, 10:02 PM
hector23 hector23 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ورشة الاشموكو

السلام عليكم

بعد اذن الاستاذ خالود كان عندى سؤالين لحضرتك

الاول يعنى ايه توافق الفريمات اللى انا فاهمه ان الفريمات كلها تتوافق على شىء واحد مثلا اذاكان شراء لابد ان تتوافر فرص الشراء على جميع الفريمات و العكس فى البيع هل كده انا فاهم صح

السؤال الثانى انا كنت سالته فى الورشه القديمه و نفسى اعرف اجابته

هل فعلا النظام قوى مثلما يبدو و هل فى حد فى حضراتكم اشتغل به على حسابه الحقيقى انا قرات الموضوع القديم من اول صفحه لاخر صفحه و شوفت الفيديوهات و طبقت على حساب ديمو وطلع قوى جدا و سهل جدا بشكل مخوفنى ارجوكم تقولوا لى رايكم الحقيقى و هل تستخدموا اى مؤشرات اخرى بجانب المؤشرلان انا واحد اى استراتيجيه بشتغل بها على الديمو بتطلع ممتازه لكن على الحقيقى مبشفش غير خساره

انا اسف للاطاله و الازعاج مع خالص الشكر