قديم 09-05-2013, 04:19 PM   المشاركة رقم: 518
الكاتب
Hussam Elshayeb
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Hussam Elshayeb غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Hussam Elshayeb المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: تحليلات وتوصيات Hussam Elshayeb

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حسام ,, أنا داخل بيع ع زوج اليورو -دولار و خسران كده -20 أنت أيه رأيك أكمل معاه يمكن ينزل لنقطه الدخول ولا هو كده مش هينزل تانى ؟؟ و شكرا جدا ع الرد
حبيبي يا محمد ازيك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ان شاء الله تخرج كسبان يا كبير ، الأمل موجود ان شاء الله ما دام في اخبار يعني تعتبر ايجابية نوعا ما وممكن تدفع الزوج للاستناد على محور ارتكازه ، بس خد بالك ان مستويات 1.3125 النهارده بنفس قوى مستويات 1.3145 امبارح ، يعني لابد للزوج كسرها هبوطاً حتى تحقق ربحك ان شاء الله ، اليورو تدفقاته النقدية شاده حيلها شويه ، ولكن في امل ان شاء الله لو كسر هذا المستوى الهام اليوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fankora نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي حسام اريد الدخول في نقطة بيع لليور ين من عند 130.02 مثل البارحة

و غن إرتفع ساحاول عمل تعزيز لها مرة اخرى

ماٍريك

الين اضعف من اليورو حالياً يا fankora ولكن لو هيبقى من مستويات 130.20 مثلا فانت في المضمون ان شاء الله ، ولكن انتبه كسر مستويات 130.40 غير مرحب بيه لصفقتك

عرض البوم صور Hussam Elshayeb  
قديم 09-05-2013, 04:19 PM
Hussam Elshayeb Hussam Elshayeb غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: تحليلات وتوصيات Hussam Elshayeb

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حسام ,, أنا داخل بيع ع زوج اليورو -دولار و خسران كده -20 أنت أيه رأيك أكمل معاه يمكن ينزل لنقطه الدخول ولا هو كده مش هينزل تانى ؟؟ و شكرا جدا ع الرد
حبيبي يا محمد ازيك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ان شاء الله تخرج كسبان يا كبير ، الأمل موجود ان شاء الله ما دام في اخبار يعني تعتبر ايجابية نوعا ما وممكن تدفع الزوج للاستناد على محور ارتكازه ، بس خد بالك ان مستويات 1.3125 النهارده بنفس قوى مستويات 1.3145 امبارح ، يعني لابد للزوج كسرها هبوطاً حتى تحقق ربحك ان شاء الله ، اليورو تدفقاته النقدية شاده حيلها شويه ، ولكن في امل ان شاء الله لو كسر هذا المستوى الهام اليوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fankora نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي حسام اريد الدخول في نقطة بيع لليور ين من عند 130.02 مثل البارحة

و غن إرتفع ساحاول عمل تعزيز لها مرة اخرى

ماٍريك

الين اضعف من اليورو حالياً يا fankora ولكن لو هيبقى من مستويات 130.20 مثلا فانت في المضمون ان شاء الله ، ولكن انتبه كسر مستويات 130.40 غير مرحب بيه لصفقتك